عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شورای شهرعلاقمند است طرح جامع توسعه دانشگاه تهران بویژه در مرحله اول عملیاتی شود، گفت: معتقدم فضای دانشگاه تهران باید به گونه‌ای باشد تا شهروندان بتوانند در فضای دانشگاه تردد کنند و امیدوارم روزی برسد تا شاهد آن باشیم که دانشگاه تهران بدون دیوار و نرده باشد.
کد خبر: ۷۲۱۷۶۷
شورای شهر ، مشتاق توسعه دانشگاه تهران

مرتضی طلایی در حاشیه مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر تحصیلات تکمیلی 93 افزود: شورای شهر حتی بیشتر از وزارت علوم علاقمند است تا طرح جامع دانشگاه تهران به ویژه در مرحله اول عملیاتی شود؛ زیرا این دانشگاه نماد آموزش عالی کشور است.

وی عنوان کرد: دانشگاه‌ها بویژه دانشگاه تهران باید به گونه‌ای باشد تا مردم به راحتی در فضای آن تردد کنند و بین محیط آموزش عالی، دانشجویان و بدنه مردم ارتباط برقرار شود.

طلایی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در آینده شاهد باشیم که دانشگاه‌ها بدون دیوار و نرده در اطراف ما باشند، مثلا دانشگاه تهران دارای فضایی است که می‌تواند شهروندان وارد این فضای علمی شوند و با دانشجویان ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی دانشگاه حمل و نقل و ترافیک وابسته به شهرداری تهران، اظهار داشت: آنچه که در مدیریت شهری مورد اهمیت است، تربیت نیروی کارآمد در عرصه حمل و نقل و ترافیک است، به همین منظور جمعی از متخصصان مشغول بررسی طرح راه‌اندازی دانشگاه حمل و نقل و ترافیک وابسته به شهرداری تهران هستند. ( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها