همه ما با علیرضا خمسه کمدین معروف و محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر آشنا هستیم. حضورش این روزها در برنامه «خندوانه» باعث هر چه شادتر شدن این شوی تلویزیونی شده است.
کد خبر: ۷۱۹۳۸۲
علیرضا خمسه: خندوانه حاصل یک فکر جمعی است

همه ما با علیرضا خمسه کمدین معروف و محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر آشنا هستیم. کسی که استعداد این را دارد تا دیگران را شاد کند. حضورش این روزها در برنامه «خندوانه» باعث هر چه شادتر شدن این شوی تلویزیونی شده است. وقتی با او تماس می‌گیرم تا گپ کوتاهی درباره برنامه «خندوانه» بزنیم، در شهر تفت از توابع یزد است و مشغول کار در یک پروژه سینمایی و چون با آژانس به محل لوکیشن می‌رود، فرصتی دست می‌دهد تا کمی صحبت کنیم.

چطور شد شما هم «خندوانه»‌ای شدید؟

ابتدا به عنوان مهمان به این برنامه دعوت شدم و بعد از من خواستند هر هفته حدود ۱۰ دقیقه به عنوان کمدین برنامه اجرا کنم. در این فرصت با طرح نکات مفرح و شادی‌آور در مورد مسائل اجتماعی و خانوادگی و با بهره گرفتن از خاطرات شخصی خودم با مردم درباره شادی و شاد بودن صحبت می‌کنم.

مردم نسبت به حضورتان در این برنامه چه واکنش‌هایی داشتند؟

وقتی نخستین بار به عنوان مهمان به این برنامه دعوت شدم، بازخوردهای خیلی مثبتی از طرف مردم دریافت کردم. این واکنش‌های مثبت برایم غیرمنتظره بود، همه راجع به آن برنامه صحبت می‌کردند و در فضای مجازی هم بسیار بازتاب داشت.

کار با رامبد جوان چگونه است؟

رامبد جوان یکی از دوستان بسیار خوب من است و اولین بار نیست که با او همکاری می‌کنم. در کارهای بسیاری فرصت کار کردن با او را داشته‌ام. رامبد از انرژی مثبت و روحیه شادی برخوردار است و می‌تواند این انرژی خوب را به دیگران هم منتقل کند و تأثیر خوبی روی کسانی که با او کار می‌کنند، بگذارد.

به نظر شما چرا برنامه «خندوانه» موفق شده و توانسته طیف وسیعی را به خود جلب کند؟

یک فکر جمعی پشت این کار است که باعث شده این طور موفق باشد و این نشان‌دهنده هوشمندی رامبد و دوستانش است که از همفکری گروهی بهره گرفتند چون بیشتر کارهای تلویزیون متأسفانه به صورت تیمی انجام نمی‌شود و تنها برگرفته از فکر و ایده یک نفر است که باعث می‌شود با رفتن او همه چیز از بین برود.

شبکه نسیم جای خود را میان خانواده‌های ایرانی پیدا کرده است؟

در شبکه نسیم تنها برنامه «خندوانه» توانسته مخاطب خود را پیدا کند و موفق باشد، من برنامه‌های دیگر این شبکه را چندان موفق ندیدم. (هفته نامه سروش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها