جام جم ورزشی: پولادی هر طور شده می خواهد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد.
کد خبر: ۷۱۵۲۲۰
بسته پیشنهادی یک میلیاردی پولادی به پرسپولیس

داستان پر پیچ و خم مهرداد پولادی با پرسپولیس با ورود داستان معافیت مشکل دار این بازیکن وارد فاز تازه ای شد.حالا اگر پرسپولیس موفق شود پولادی را به تمرینات برگرداند و در این جدال خسته کننده و عجیب برنده شود مشخص نیست که دایی بتواند از این بازیکن خود استفاده کند!
مهرداد پولادی در زمره بازیکنانی است که باید مساله معافیت از خدمت شان بررسی شود و اگر شورای پزشکی تشخیص دهد که مدارک او برای گرفتن کارت معافیت مشکل داشته کارت پایان خدمت او هم باطل می شود.
با این حساب پولادی هر طور شده می خواهد فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد چون اگر در ایران بماند و معافیتش باطل شود باید به خدمت سربازی برود.به همین خاطر پولادی از طریق وکیلش با باشگاه پرسپولیس تماس گرفته و و گفته طلبش از این باشگاه را می بخشد و حتی مبلغی هم به پرسپولیس می دهد تا اجازه جدایی را به او بدهند!
پولادی گفته 500 میلیون طلبش از گذشته را می بخشد و حاضر است 500 میلیون تومان هم به پرسپولیس بدهد به شرطی که به او اجازه جدایی را بدهند.با این حساب باید دید پرسپولیسی ها به خاطر یک میلیارد تومان حاضر می شوند از خیر این مدافع چپ ملی پوش بگذرند و اجازه بدهند که پولادی به تیم قطری برود یا نه.

آی اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها