چاپ خبری در روزنامه «بانی فیلم»، با عنوان نامه ای که مجری هفت نخواند در روز دوشنبه گذشته، واکنش سازندگان این برنامه را در پی داشت. در ادامه توضیحی که از سوی روابط عمومی برنامه مذکور ارسال شده را می خوانید.
کد خبر: ۷۱۳۲۴۵
واکنش سازندگان «هفت» به صحبت های شریفی
احتراماً مستدعی است پاسخ زیر را به اطلاع خوانندگان محترم برسانید:بانی فیلم آنلاین در تاریخ 10/6/93 خبری تحت عنوان: حرکت غیراخلاقی سازندگان «هفت» درباره اظهارات آقای امیرحسین شریفی تهیه کننده محترم ضیافت درباره عدم قرائت نامه ایشان در برنامه «هفت» منتشر کرد که در پاسخ به اطلاع می رساند:
روز قبل از برنامه جناب آقای شریفی در گفتگوی تلفنی با آقای گبرلو (تهیه کننده و مجری برنامه) اظهار داشتند در پاسخ به آقای کیمیایی نکاتی دارند که مایلند تلفنی در برنامه اظهار کنند. آقای گبرلو با ارایه شماره فکس از ایشان خواست اظهارات خود را «مکتوب و مستند» ارایه دهند تا طبق قوانین در برنامه قرائت شود اما تا زمان پخش برنامه این نامه ارسال نشد. طبیعی است که اظهارات شفاهی قابل استناد و اعلام در برنامه نیست و حرکت غیراخلاقی محسوب نمی گردد. اما نکته ای قابل ذکر است: احتمالاً آقای شریفی متوجه مفهوم کلام آقای کیمیایی نشدند، چون جناب آقای کیمیایی اظهار داشتند: برای تهیه فیلم هایی همچون ضیافت یا سلطان از «مقام دولتی» پول نگرفته است. به نظر می رسد آقای کیمیایی با ظرافت آقای شریفی را هم کنار خودشان به عنوان یک فیلمساز مستقل دیدند، نه تهیه کننده ای که از مقام دولتی پول گرفته اند!

با احترام؛ روابط عمومی برنامه هفت (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها