فرمانده انتظامی لرستان خبر از دستگیری فردی داد که با تنظیم قرارداد جعلی هفت تن گوشت منجمد از یک سازمان دولتی خریداری کرده بود.
کد خبر: ۶۹۴۲۸۵
دستگیری کلاهبردار گوشتی در لرستان

جام جم سرا: به گفته سردار محمد قنبری، در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل از طریق مرجع قضایی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان، مبنی بر تنظیم قرارداد جعلی و خرید هفت تن گوشت منجمد به ارزش یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال از سازمان دولتی مذکور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بنابراین گروهی از ماموران پلیس آگاهی پس از بدست آوردن مشخصات کلاهبردار با انجام اقدامات اطلاعاتی و مراجعه به سوابق محل اختفای او در شهرستان خرم‎آباد مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد. در تحقیقات تکمیلی از نماینده حقوقی آن سازمان و بازجویی از متهم دستگیر شده مشخص شد که کلاهبردار با جلب اعتماد دست اندرکاران سازمان مذکور جهت اقدامات سودجویانه و تصاحب اموال، به صورت ماهرانه مبادرت به جعل قرار داد و دستکاری در نوشته‌ها کرده است.

قنبری با بیان اینکه از این کلاهبردار تاکنون یک میلیارد و ۱۲۰میلیون ریال کلاهبرداری کشف شده است، گفت: متهم با قرار صادره روانه زندان شد (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها