علی کریمی قطعا در تراکتورسازی فصل آینده حضور نخواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۱۲۵۰
درگیری لفظی علی کریمی با مدیرعامل تراکتور

به گزارش جام جم ورزشی ؛علی کریمی که در اولین روزهای نقل و انتقالات، ماندن در تراکتور را اولویت اول خود اعلام کرده بود بعد از مذاکرات اولیه خود با مسوولان خواستار تسویه حساب مالی سال قبل شد و بعد از پیگیری مکرر به نتیجه دلخواه نرسید تا قید این تیم را بزند. شنیده می‌شود کریمی در تماسی تلفنی با مدیرعامل این باشگاه به مشکل نیز خورده و کار آنها به درگیری لفظی نیز کشیده است. با شرایط موجود حضور وی در تبریز منتفی شد.

علی کریمی دیروز با حضور در تبریز وسایل خانه خود را جمع کرده و به تهران فرستاد تا پرونده حضورش در تراکتور را بسته شده بدانیم. او فصل آینده دوباره در تهران سکونت خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
سالار
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
كاش یكدست نظمی رومیزد تادل هوادارخنك میشد
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
كریمی عزیز بزار فصل شروع بشه عوض تورو از نظمی در میایم .فكر كرده كی هست؟ اگر پول نیست تو بالا سر تیم چیكار میكنی ؟چرا همه میرن ولی تو نمیری؟
زنجانلی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
نظمی حیا كن تراختورو رها كن
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۰
خوب بومی سازی كردند دست پت و مت ها درد نكنه كسانی كه موقع انتخاب رسول با دمشان گرده می شكستند و لقب پاشا به او می دادند كجایند؟دیگر تونی كه سهل است فرگوسن هم بیاید نمی تواند تراكتور را از زمین بلند كند.باید تراكتور را به بخش خصوصی واگذار كنند.تا تراكتور نجات پیدا كند
بیزتیراختورچیلار ائوده ییب یاتماروخ -تیراختور عشقینی باشمیزدان آتماروخ -تونی نین عشقی نی باشیمیزدن آتماروخ-سوزموز بیركلام تونی دی والسلام

نیازمندی ها