آیا به تاکسی تلفنی نیاز دارید؟ از این پس روش قدیمی و تلفن زدن به تاکسی های تلفنی منسوخ شده و لرزش (شیک) گوشی جایگزین آن می شود.
کد خبر: ۶۸۶۲۱۸
با لرزش گوشی، تاکسی تلفنی را احضار کنید

از این پس مسافرانی که به دبی سفر می کنند با نصب نرم افزار جدیدی با نام «Smart Taxi application» و فعال سازی آن می توانند بدون اینکه با تاکسی تلفنی تماس بگیرند و تنها با لرزش گوشی خود، تاکسی را در هر نقطه از این منطقه باشند، احضار کنند.

این نرم افزار مجهز به برنامه جی.پی.اس است تا محل و مکان مسافر را به رانندگان تاکسی اعلام کند سپس مسافران یک کد دریافت می کنند. بلافاصله نزدیکترین تاکسی برای ارائه خدمات و سرویس به محلی که مسافر حضور دارد، اعزام می شود. مسافران در زمان انتظار تاکسی می توانند از روی نرم افزار، مکان تاکسی و مدت انتظار تا رسیدن را مشاهده کنند.

یکی از مقامات راه و ترابری دبی در این رابطه گفت:در سال های اخیر، دبی تبدیل به یکی از شهرهایی شده که صنعت توریسم در آن با رشد چشمگیری مواجه شده در نتیجه برای رفاه بیشتر مسافران این نرم افزار مورد نیاز بود.

این نرم افزار به صورت رایگان در گوگل پلی برای تمام گوشی های اندروید قابل دانلود است. زمانی که برنامه دانلود و نصب می شود، مخاطب باید یک پروفایل برای خود ایجاد کند.

یوسف آل علی، مدیر اجرایی حمل و نقل عمومی در دبی می گوید:هیچ هزینه اضافی بابت نصب برنامه یا اعزام تاکسی به محل از مسافران اخذ نخواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها