پلیس آگاهی به آژانس‌های مسافربری هشدار داد

استفاده از کودکان و زنان سالمند ترفند سارقان شب

سارقان با پول پیرزن، دلار خریدند

سرقت رانندگان آژانس از زن خیر

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پلیس تهران از دستگیری رانندگان آژانسی خبر داد که با تشکیل باند، از حساب بانکی یک پیرزن سرقت کرده و دلار می‌خریدند.
کد خبر: ۶۷۹۸۱۶
سرقت رانندگان آژانس از زن خیر

سرهنگ محمدمهدی کاکوان گفت: چندی پیش با مراجعه زنی 55 ساله به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت پرونده‌ای تحت عنوان برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به میزان 55 میلیون تومان پیش روی کارآگاهان گشوده شد.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از بررسی لازم و مهندسی معکوس توانستند رد 55 میلیون پول مسروقه این زن را در یکی از صرافی‌ها بیابند، افزود: بررسی ماموران نشان داد که سارق یا سارقان احتمالی با پول های مسروقه این پیرزن اقدام به خرید دلار، آن هم به صورت اینترنتی کرده بودند.

رییس پلیس فتای پایتخت با بیان اینکه سرانجام با بررسی‌های صورت گرفته ردپای یک راننده آژانس در پرونده این سرقت پیدا شد، گفت:‌ بررسی و همچنین تحقیقات از مالباخته نشان داد که این زن به علت پادرد نمی‌توانسته از دستگاه «ATM‌» استفاده کند و بر همین اساس از راننده درخواست می‌کرده تا عملیات بانکی وی را انجام دهد.

سرهنگ کاکوان با اشاره به دستگیری این راننده، افزود: این فرد در اعترافات خود ضمن معرفی دو همدست دیگرش که این افراد نیز راننده همان آژانس بودند، عنوان کرد که این زن خیر به آنها کرایه‌های خوبی می‌داده و در یکی از این عملیات‌های بانکی ضمن رویت موجودی حساب و با اشاره به خیر بودن این زن، اقدام به فعال کردن رمز دوم اینترنتی کارت وی کرده‌اند.

رییس پلیس فتای تهران با بیان اینکه این افراد طی سه ماه اقدام به برداشت 55 میلیون تومان وجه از حساب این زن با این بهانه که این زن خیر است و مشکلات مارا درک می‌کند، می‌کردند، افزود: این افراد به همراه پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها