پخش نمایش رادیویی «رها شده از بند» به کارگردانی حمید منوچهری و با موضوع بهائیت که در 12 قسمت تولید‌شده از امشب ساعت 24 از رادیو تهران شروع می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۴۴۸

این نمایش براساس کتابی با عنوان «خاطرات یک نجات یافته از بهائیت» نوشته‌ مهناز رئوفی ساخته شده است. نویسنده این کتاب خودش بهائی بوده که مسلمان شده است. وقایع این داستان از سال 67 آغاز می‌شود و سرگذشت دختر شانزده ساله بهائی به نام رها را روایت می‌کند که با خانواده‌اش در سنندج زندگی می‌کند.

مهدی صباغی در بستر بیماری

مهدی صباغی، بازیگر پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون در بستر بیماری است.

امیرعباس اشرف، مسئول دفتر طنز رادیو ایران گفت: مهدی صباغی سکته کرده و پس از یک هفته از ICU ترخیص شده، اما کماکان تحت مراقبت ویژه قرار دارد. مهدی صباغی متولد 1330 در مشهد است. او در آثاری همچون سایه خیال، گل یخ، کافه ستاره و.... به ایفای نقش پرداخته است و هم‌اکنون با رادیو همکاری دارد و مسلط به 9 لهجه با گویش‌های مختلف است و نقش‌های «آقای نباتی» و «آلن سلون» را در برنامه طنز کوی نشاط رادیو ایران به‌عهده دارد.

داستان عجیب و غریب آقای پیتر اشلیمل در رادیو نمایش

نمایش «داستان عجیب و غریب آقای پیتر اشلیمل» به کارگردانی رضا عمرانی امروز از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش براساس اثری از آدلبرت فون چامیسو از سوی محمدرضا قربانی تنظیم رادیویی شده و داستان آن درباره پیتر اشلیمل جوان سی ساله‌ای است که برای پیدا کردن کار عازم بندر می‌شود و به محض پیاده شدن از کشتی از سوی یک درشکه‌چی به خانه ویلایی مردی به نام توماس یون برده شده و در آنجا طی اتفاقی سایه‌اش را به ازای کیسه‌ای پر از طلا می‌فروشد و....

تولد ماه بنی‌هاشم در رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ امروز همزمان با شب ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز ویژه برنامه «ماه‌بنی‌هاشم» را پخش می‌کند.

این برنامه کاری از گروه اندیشه شبکه فرهنگ است که یکشنبه از ساعت 22 و 30 دقیقه تا 23 روی آنتن می‌رود.

در این برنامه حجت‌الاسلام محمد خدیری، کارشناس برنامه درباره رشادت و جوانمردی حضرت ابولفضل العباس(ع) که در جریان واقعه کربلا و قیام امام حسین(ع) نیز رشادت و دلاوری ایشان سپاه دشمن را ناامید کرد، مطالبی را شرح خواهد داد. این برنامه به تهیه‌کنندگی فاطمه حق‌وردی و با اجرای فاطمه حقیقت ناصری تقدیم دوستداران اهل بیت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها