پژمان بازغی بازیگر کشورمان صبح امروز دوم خرداد گفت: شرایط امروز تلویزیون بهتر از سینما است در سینما نه فیلمی تولید می شود و نه فروش زیادی دارد و این همه دعوا در سینما را متوجه نمی شوم.
کد خبر: ۶۷۶۵۰۵
بازغی: شرایط تلویزیون بهتر از سینما است

این بازیگر در ادامه به سینماپرس گفت: تصمیم گرفتم مدتی از سینما فاصله بگیرم چراکه من متعلق به این فضاهای دعوای سینما نیستم که بخواهم وارد آن شوم، ترجیح می دهم کارگردانهایی که از من شناخت دارند و کاری را آغاز کردند درخدمتشان باشم.

وی افزود: اکنون مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن پور در شمال کشور هستم که تا تیرماه تصویربرداری آن ادامه خواهد داشت و مدت زیادی است که در این مجموعه حضور دارم و از روند کار راضی هستم. این مجموعه به تاریخ ده و بیست ایران می پردازد و تولید آن مشکلات خاص خودش را دارد اما روند ساخت آن در حال انجام است که نقش اصلی این مجموعه را ایفا می کنم.

این بازیگر با اشاره به کارهای قبلی فریدون حسن پور که در شمال کشور ساخته شده است گفت: من هم با توجه به اینکه پدر و مارم از اهالی شمال هستند به این سرزمین علاقه‌مند هستم.

/Media/Image/1392/02/31/635047589532056294.jpg

بازغی درباره فیلم «انارهای نارس» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی که در نوبت اکران است گفت: این فیلم متعلق به سینمای مستقل است که همه هزینه های آن در بخش خصوصی انجام شده است طبیعتا اکران آن هم دشوارتر خواهد بود چراکه فیلم خاص است.

شایان ذکر است، مجموعه «گذر از رنج ها» به تهیه کنندگی علی لدنی و به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور برای پخش از شبکه یک سیما تولید می شود.

داستان سریال ۴۰ قسمتی «گذر از رنجها» در حال و هوای دهه ۲۰ می‌گذرد و درباره زنی است که با ازدنیا رفتن مادرش متولد میشود، پدر بار دیگر ازدواج می‌کند البته این زن جدید با دختر کوچک مهربان است اما همه خانواده در زندگی سخت روستایی با وضع مالی بد زندگی میکنند، دختر در سن ۱۵ سالگی گله را به کوه میبرد و....

پژمان بازغی، بیژن امکانیان، پیام دهکردی، بابک حمیدیان، ماه چهره خلیلی، نگین معتضدی ترلان پروانه، جعفر دهقان ،آزیتا ترکاشوند، مهران رجبی، حسین عابدینی، پردیس احمدیه، شیوا طاهری، غزاله رشیدی، داوود فتحعلی بیگی، فریبا خادمی، مهدی بوستان پرور، پروین ملکی، امیر ذوالفقاری، مهشید مرندی، نجات علیمرادی و هستی مهدوی فر بازیگران این سریال هستند. (سینما پرس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها