در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره فهرست ارائه شده از سوی دایی به باشگاه عنوان شده است.
کد خبر: ۶۷۵۹۵۲
تمام اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را اینجا بخوانید

به گزارش جام جم ورزشی ، منابع غیر رسمی از باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهند پرسپولیس در فاز اول نقل و انتقالات سراغ هیچ یک از بازیکنان سپاهان نمی‌رود. این منابع تأکید دارند، این موضوع ارتباطی به سابقه حضور رحیمی در سپاهان ندارد و علی دایی نامی از بازیکنان این تیم را در فهرست خود قرار نداده است.

این مطالب درحالی اعلام می‌شود که طی روزهای گذشته شایعات بسیاری درباره قرار داشتن نام عقیلی و ابراهیمی در فهرست خرید پرسپولیس منتشر شد.

منابع غیر رسمی در این باره می‌گویند: علی دایی این فهرست را بر این اساس ارائه کرده است که قلب خط دفاع و هافبک‌های مورد نظرش حفظ شود، اگر غیر از این اتفاق بیفتد، فهرست بعدی ارائه می‌شود که فاز دوم حرکت پرسپولیس در نقل و انتقالات خواهد بود.

همچنین دراین باره عنوان می‌شود که بعضی افراد نزدیک به به باشگاه و تیم پرسپولیس تلاش می‌کنند اتفاقات را به سمت و سویی ببرند که بعضی نقل و انتقالات مورد نظر آنها اعلام شود و در این مرحله ابتدا به انتشار بعضی نام‌ها می‌پردازند.


*اتفاق‌نظر نزدیکان باشگاه و دایی روی شش نفر

در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره فهرست ارائه شده از سوی علی دایی به باشگاه صورت گرفته است. در تمام این فهرست‌ها نام‌هایی حضور دارند که مدنظر سرخپوشان هستند، اما نام‌هایی نیز دیده می‌شود که در فهرست حضور ندارند.

علیرضا رحیمی و علی دایی در آخرین نشست خود به بررسی اقداماتی که باید صورت گیرد پرداخته و تقسیم کار کردند.

گفته می‌شود در فهرست پرسپولیس نام‌های محسن فروزان، عبداله کریمی، قاسم حدادی‌فر، رضا نوروزی، مهدی دغاغله و بختیار رحمانی دیده می‌شود.

افراد مرتبط با باشگاه و علی دایی روی این فهرست اتفاق نظر دارند. در میان این نفرات خبرهایی در روزهای گذشته منتشر شده بود مبنی بر اینکه مصاحبه‌های متعدد وی باعث ناراحتی علی دایی شده است. فروزان بعد از شنیدن این خبر در تماسی با علی دایی سعی کرد مشکل را حل کند که گفته می‌شود موفق بوده است.

در فهرست علی دایی بعد از رضا نوروزی و در صورت عدم جذب وی نام کریم انصاری‌فرد قرار گرفته است. به جای حدادی فرد هم صحبت از سینا عشوری شنیده شده است، اما نزدیکان دایی اذعان دارند که این مسئله را در حال حاضر نباید جدی تلقی کرد.

*دایی، تصمیم گیری را به عابدزاده محول کرد

بر اساس این گزارش و بنابر کسب اطلاع از منابع غیر رسمی از باشگاه پرسپولیس علی دایی با توجه به عملکرد خوب امیر عابدزاده در تمرینات فصل گذشته و بدون حاشیه بودنش نام وی را در فهرست قرار داده اما در صورتی که وی بخواهد در تیم دیگری بازی کند مشکلی با این مسئله وجود نخواهد داشت.

نزدیکان دایی هم می‌گویند: وی اعتقاد دارد برای عابدزاده بهتر است که بتواند در هر تیمی بازی کرده و توانایی خود را نشان دهد. پیش از این نیز احمدرضا عابدزاده در محفلی دوستانه عنوان کرده بود امیر عابدزاده به احتمال زیاد فصل بعد را در تیم دیگری حاضر خواهد شد، البته او تأکید کرد: پسرش را نه برای ماندن و نه برای رفتن تحت فشار نمی‌گذارد و امیر در تصمیم‌گیری مستقل است.


*نوری و حسینی به حاشیه امنیت نزدیک شدند

بنابراین گزارش، منابع غیر رسمی از باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهند در شرایطی که طی روزهای گذشه درباره شرایط نوری و حسینی در فصل آینده تردید وجود داشت، حضور آنها با مانع روبرو نخواهد شد. مگر اینکه در مذاکرات به نتیجه نرسند. براساس آخرین اطلاعات دریافتی از باشگاه، نام کاپیتان محمد نوری و میثم حسینی در فهرست فصل آینده سرخپوشان قرار گرفته است.

رضا محمدی، قاسم دهنوی، هادی نوروزی، یونس شاکری، سید‌مهدی سید‌صالحی و فرزاد حاتمی بازیکنانی هستند که احتمال عدم حضور آنها در ترکیب پرسپولیس برای فصل آینده بسیار زیاد است.

یکی از مشکلات علی دایی برای بستن فهرست، کم شدن سهمیه بازیکنان بزرگسال است که باعث شده بحث بازگشت هادی نوروزی و یونس شاکری در مقطع فعلی منتفی باشد.

منابع غیر رسمی از باشگاه، خبر می‌دهند که این فهرست با توجه به میزان موفقیت باشگاه در حفظ و جذب نفرات قابل تغییر خواهد بود. چنانکه اگر سیدجلال حسینی و بنگر ماندگار شوند و عبداله کرمی هم بیاید، رضا نورمحمدی هم تیم را ترک خواهد کرد.


*غریبی و خانزاده باید برگردند

علی دایی در نشستی که با علیرضا رحیمی داشت، از جمع نفراتی که قرضی از این تیم جدا شده‌اند خواهان بازگشت میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده شده است.

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس خبر از آن می‌دهد که علی دایی در راستای قوی بستن فهرست بازیکنان زیر 23سال، خواهان بازگشت میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده شده است.

گفته می‌شود در این فهرست درباره افشین اسماعیل‌زاده سکوت شده است که احتمالاً این امر به دلیل آن است که تصور می‌شد وی در پرتغال خواهد ماند اما به نظر می رسد وی قصد دارد فصل‌آینده به لیگ ایران باز گردد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
عالییییییییییییییییی
محسن ازتهران
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
۰
۰
چندروزپیش صحبت پیوستن امین حاج محمدی دفاع وسط فصل پیش تیم نفت تهران به پرسپولیس مطرح بود كه انصافا گزینه خوبیه.اگه حدادی فر رو بگیرن محمدنوری باید بره دنبال تیم بگرده.ضمنا نباید از جذب بازیكنان جوانی مثل سروش رفیعی ومهردادجماعتی وشاهین ثاقبی وكاوه رضایی وسجادشهباززاده و...كه حكم بنزین سبز رودارن وآینده متعلق به اونهاست ، غافل شد

نیازمندی ها