اوضاع نابسامان باشگاه تراکتورسازی باز دیگر محمد نصرتی را وادار به سکوت کرده تا به دور از هیاهوی رسانه‌ای حرص تیمش را بخورد!
کد خبر: ۶۷۵۶۱۸
نصرتی: چرا تراکتور این‌قدر نابسامان است؟

به همین خاطر است که وقتی با او تماس می‌گیریم می‌گوید: « این روزها مصاحبه نمی‌کنم.» پاسخ او اما به دلیل این تصمیم، گویای بسیاری از حرف‌های نگفته است. نصرتی در این‌باره توضیح می دهد: «درباره چه موضوعی باید صحبت کنم؟ درباره نابسامانی باشگاه تراکتورسازی؟ چه باید بگویم؟ چه می‌توانم بگویم؟ وقتی خودم هم نمی دانم چرا تا این اندازه این باشگاه نابسامان است! نمی‌دانم واقعاً چرا مسوولان باشگاه فکری به حال وضعیت کنونی نمی‌کنند.»
او که در مصاحبه‌هایش نشان داده طرفدار تونی است، درباره این سرمربی پرتغالی توضیح می دهد: «تونی واقعاً علاقمند بود که در تراکتورسازی بماند ولی نمی‌دانم چرا آقایان با او این طور تا کردند. می‌گفتند اختلاف سر بحث‌های مالی است که این هم طبیعی است. وقتی او خانواده‌اش را رها کرده و به تراکتورسازی آمده طبیعتاً می‌خواهد پولی دستش را بگیرد. تازه در حالی که باشگاه مطالبات او را هم پرداخت نکرده بود!»
نصرتی البته درباره اینکه عده‌ای از هواداران در ابراز علاقه به او زیاده روی می‌کردند می‌گوید: «بعضی اوقات متأسفانه زیاده‌روی‌هایی است که باعث بروز مشکل می‌شود. من هم با اقداماتی که برخی هواداران انجام می‌دادند و مثلاً دست او را می‌بوسیدند یا کارهایی از این قبیل موافق نیستم اما من از دید یک بازیکن معتقدم اگر تونی می‌ماند اوضاع بهتر بود.»
او درباره تصمیمش برای فصل آینده نیز توضیح می‌دهد: «فعلاً دارم استراحت می‌کنم. منتظرم تا از هیاهوی فوتبال بیرون بیایم و بعد درباره تیم آینده ام تصمیم بگیرم. به هرحال چندین سال است من در تراکتور هستم و در این تیم حق آب و گل دارم اما با این حال باز هم باید درباره فصل آینده فکر کنم.»(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
bankvarzesh.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
۰
۰
سلام. واقعاً متأسفم كه می‌بینم رسانه‌ای مثل شما تا این اندازه اصول حرفه‌ای را نادیده می‌گیرد كه به سادگی آب خوردن مصاحبه سایت‌های دیگر را با نام خود و بدون هیچ منبعی منتشر می كند.
برای اثبات حرفم كافیه فقط ساعت خبرها رو با هم مقایسه كنید.
http://bankvarzesh.com/NewsDetail.aspx?Ser_Id=4&News_Id=12965

نیازمندی ها