درحالی که قرار بود ظهر امروز گزینه صربستانی هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی وارد تبریز شود این مسئله به تعویق افتاد.
کد خبر: ۶۷۷۷۳۴
همکاری پتروویچ با تراکتورسازی منتفی شد ؟


جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی روز گذشته در گفت‌وگو با فارس از حضور ولادمیر پترووچ در ظهر روز دوشنبه در ایران خبر داد.

درحالیکه تمامی شرایط برای حضور این مربی برای انجام مذاکره فراهم بوده طبق اعلام مسئولان باشگاه تراکتورسازی بنا به دلایلی حضور پتروویچ در تبریز به تعویق افتاده و او در زمان دیگری به ایران می‌آید. دلیل اینکه چرا سفر پتروویچ به ایران لغو شده اعلام نشده است.

طبق اعلام جمشید نظمی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پتروویچ آخرین گزینه مورد مذاکره باشگاه تراکتورسازی است و در صورت عدم توافق با این مربی این تیم با گزینه‌های ایرانی خود مذاکره می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
رضا
United States
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
این سال هم مثل سال قبل یه مربی میارن جواب نمیده .همه تیم ها دارن یارگیری می كنن ولی تراكتور هنوز بی صاحبه . زمانی كه سردار جعفری بود تیم تكلیفش مشخص بود .مربی های تراز اولی رو اورد كه میشه به تونی و قلعه نویی اشاره كرد .ولی تو فصل گذشته جلالی رو اوردند كه جواب نداد كه بر میگرده به سوء مدیریت و امسال هم این مساله نه تنها برطرف نشده بلكه بیشتر هم شده.تا وقتی كه ثبات رو مدیریت نباشه همان اش وهمان كاسه.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
نظمی خودشم نمیدونه چیكار میكنه واقعا ادم غبطه میخوره
نادر
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۵
۰
۰
آب در كوزه و ما تشنه لبان می گردیم -باردرخانه و ما گرد جهان می گردیم آقا چرا هیئت مدیره ما دربدر دنبال سرمربی می گردد ما نمی دانیم؟جائی كه تونی محبوب هواداران و بازیكنان با پرداخت بدهی هایش آماده است به تبریز برگردد و ---(دیروز هم برخواست قلبی خود مبنی بر علاقمندی به بازگشت به تبریز تاكید كرده است.) چرا اصرار داریم كه مربی دیگری پیدا كنیم كه شناختی از تیم ندارد.در حال حاضر كه در انتخاب سرمربی دچار مشكل شده ایم چه كسی بهتر از تونی كه هم هواداران را خوشحال می كنید هم تیم از حاشیه نجات پیدا می كند .پس بعنوان عیدی همین امروز با تونی مذاكره كرده اورا به میان هواداران برگردانید.
حسن رزاق پور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۰
تنها باشگاهی در دنیا هستیم كه هوادارش نگرانند كه مدیراش تیم را داغون كنند
حسن راز قپور
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۰
تنها باشگاهی در دنیا هستیم كه بازیكنان و هوادارانش نگرانند كه مدیرانش تیم را داغون كنند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۰
اقا گیریم بتروویج اومد .اخه شناختی از بازیكنان داره كه تیم ببنده با چه پیش زمینه هایی . وبازیكنی هم دیگه تو لیگ نیست میرن بازم اون بازیكنای سن گذشته رو میارن پول های گزاف بهشون میدن و وقتی نتیجه نگرفتن میگن تیم خوب بسته نشده. .به نظرم یا مربی داخلی یا كسی كه به فوتبال ایران اشناستت رو بیارن .به امید لیگهای 11و12.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها