نخستین یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، بیست و دوم اردیبهشت‌ماه براساس فهرست ثبت‌نام جدید به حساب سرپرستان خانوار مشمول یارانه نقدی واریز می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۵۹۴

به گزارش ایرنا، هرچند با آغاز اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه، یارانه نقدی این مرحله (اردیبهشت ماه) باید براساس راستی‌آزمایی به حساب مشمولان واریز می‌شد، اما براساس برنامه دولت، یارانه این مرحله به حساب تمام ثبت‌نام‌کنندگان واریز خواهد شد.در این باره معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور با قدردانی از انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی، افزود: به همه کسانی که اعلام کردند به یارانه نیاز دارند، مبلغی را که تاکنون می‌پرداختیم، خواهیم پرداخت و برای کسانی که اطلاعات ما نشان می‌دهد نیاز به حمایت بیشتری بویژه در جهت امنیت غذایی دارند، علاوه بر یارانه نقدی، یارانه غیرنقدی نیز در نظر گرفتیم.

محمدباقر نوبخت اظهار کرد: ریالی از افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی را برای افزایش درآمد دولت به کار نمی‌گیریم و همه را در راه‌های مناسب‌تر که مردم نیاز دارند، هزینه خواهیم کرد. وی گفت: منابع حاصل از انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی، به تولید و اشتغال، بهداشت و درمان و بهبود وضع محیط‌زیست اختصاص داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها