معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف هزارو 150دستگاه خودرو به دلیل رانندگی مخاطره آمیز و خلافی بالای یک میلیون تومان در محورهای مواصلاتی پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۶۷۱۳۸۸
1150 خودروی تهرانی ها توقیف شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ پرویز حسینی معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ماموران پلیس راهور طی 24 ساعت گذشته 1150 خودرو را به خاطر تخلف مخاطره آمیز و حادثه ساز توقیف کرده و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کرده است.

وی افزود: در همین راستا تعداد 373 موتورسیکلت که تخلف عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده روها، مخدوش کردن پلاک، تردد در خط ویژه داشته را توقیف کرده و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کرده است.

این مقام مسئول پلیس گفت: در شبانه روز گذشته 190 خودرو که خلافی بالای یک میلیون داشتند برابر قانون توقیف شده و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس تهران بزرگ گفت: علاوه بر وقوع دو فقره تصادف فوتی که اولی در بزرگراه آزادگان بین یک دستگاه خودرو با عابر پیاده رخ داد و منجر به مرگ عابر 40 ساله شد؛ همچنین در خیابان لارستان بین دو دستگاه موتورسیکلت رخ داد که ترک نشین موتورسیکلت فوت کرد.

سرهنگ حسینی افزود: 102 مورد تصادف جرحی و 84 فقره تصادف خسارتی نیز در نقاط دیگر پایتخت رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها