در پی ساخت مجسمه پرش با نیزه در چهار راه اسکان

تشکر فدراسیون دوومیدانی از اقدام شهرداری تهران

کد خبر: ۶۷۰۰۶۷
تشکر فدراسیون دوومیدانی از اقدام شهرداری تهران

در پی احداث مجسمه پرش با نیزه در تقاطع خیابان ولیعصر (عج) و میرداماد، فدراسیون دوومیدانی به صورت رسمی از شهرداری تهران تشکر کرد.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، برای نخستین بار است که در کشورمان، مجسمه ای از حرکات ورزش دوومیدانی در محل عبور مردم نصب می شود و این اقدام بدون شک باعث گسترش ورزش و همگانی شدن ورزش دوومیدانی در میان مردم می شود.

ماده پرش با نیزه، یکی از رشته های ورزشی زیبا و پرتحرک دوومیدانی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان این رشته، زیباترین و سخت ترین ماده دوومیدانی محسوب می شود و آمیخته ای از علم، هنر و ورزش است.

محمد محسن ربانی رکورددار پرش با نیزه ایران هم با تجلیل از این اقدام شهرداری تهران و هنرمندی که اقدام به ساخت این اثر کرده است، ابراز امیدواری کرد: شاهد رشد و توسعه ماده پرش با نیزه در کشورمان و برگزاری مسابقات جایزه بزرگ درون شهری و نمایشی در میان مردم برای گسترش این ورزش باشیم.

شایان ذکراست، چندی پیش افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی در جمع مدیران شهرداری تهران، به آنان پیشنهاد داد تا مسابقات نمایشی پرش با نیزه و پرش طول در شهر تهران برگزار شود.

به گفته وی فدراسیون دوومیدانی این توانایی را دارد که در پارک های اصلی شهر تهران و مراکز تجاری چنین مسابقاتی را برای آشنایی بیشتر مردم با ورزش زیبای دوومیدانی برگزار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها