در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم؛

عید همدلی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از آغاز «جشن نیکوکاری» در چهاردهم اسفند خبر داد و گفت: این مراسم به مدت سه روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۱۰۷۳
آغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفند

تبارک سبحانی در نشست خبری مربوط به هفته «احسان و نیکوکاری» در مورد جزئیات این مراسم،افزود: زنگ مراسم جشن نیکوکاری چهاردهم اسفند در دو مدرسه استان تهران با حضور مسئولان راس ساعت 8.30 نواخته می‌شود.

به گفته وی پانزدهم اسفند این مراسم در سطح میادین شهرری، بوستان ولایت، پارک دانشجو، نارمک، هفت‌حوض، امامزاده صالح (ع) و حسینیه ارشاد و شانزدهم اسفند که مصادف با روز جمعه است، در مصلاهای نماز جمعه، اختتامیه این مراسم برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به این‌که در سال 91 نسبت به سال 90 جمع‌آوری کمک‌ها در جشن نیکوکاری 200 درصد رشد داشت، اظهار کرد: در سال 91 اعتباری معادل هشت و نیم میلیارد تومان از سوی کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

سبحانی همچنین از راه‌اندازی تلفن گویای 7355 کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران برای جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در این استان خبر داد و بیان کرد: هم‌اکنون این تلفن گویا از ساعت 8 صبح تا 8 شب در حال خدمت‌رسانی است و قصد داریم در آینده نزدیک خدمات این تلفن گویا را به 24 ساعت افزایش دهیم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، امسال ماهانه سه میلیارد تومان کمک مردمی که مختص به صندوق صدقات است، جمع‌آوری ‌شد که این رقم در سال گذشته معادل دو میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که نشان‌دهنده رشد 800 میلیون تومانی کمک‌های مردمی در هر ماه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها