متهمان تاکنون به اخاذی 200 میلیون تومانی از رئیس بانک، هتلدار و تاجر اعتراف کرده‌اند

دام زنان زورگیر برای اخاذی از ثروتمندان

چهار زن و یک مرد که با تله‌گذاری از افراد ثروتمند زورگیری می‌کردند، از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خوزستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۴۸۰۱۰

متهمان در چند مرحله با فریب افراد ثروتمند آنها را به خانه‌های اجار‌ه‌ای خود کشانده و با تهدید اخاذی کرده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان در این باره به جام‌جم گفت: رسیدگی به پرونده اتهامی اعضای این باند هنگامی آغاز شد که چندی پیش زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان اهواز، با ارائه شکایتی ادعا کرد با زن جوانی که خود را مقابل خودروی او انداخته، تصادف کرده و هنگام انتقال زن جوان به بیمارستان، دو زن دیگر که همراه او بودند، با تهدید چاقو او را ربوده و به خانه‌ای در یکی از محله‌های اهواز برده‌اند.

در این محل پس از ضرب و جرح از سوی آنها و مردی که در خانه بود، 12 میلیون تومان از حساب بانکی شاکی برداشت شده و او را تهدید کرده‌اند که اگر صد میلیون تومان دیگر به آنها پرداخت نکند او را خواهند کشت.

سرهنگ خواجوی تصریح کرد: در پی این شکایت، ماموران تحقیق در این زمینه را آغاز کردند و متوجه شدند زنان زورگیر در تماس‌های تلفنی همچنان شاکی را تهدید می‌کنند.

ماموران در مرحله بعدی با شناسایی پنج عضو این باند که چهار زن و یک مرد بودند، با دستور قضایی و ورود به مخفیگاه، متهمان زورگیر را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان اعتراف کردند با کمین در محله‌های مختلف شهر و شناسایی افراد پولدار و با تصادف ساختگی یا ارتباط، آنها را فریب داده و با کشاندن به خانه‌های مختلفی که اجاره کرده بودند از آنها به بهانه‌های مختلف اخاذی می‌کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان یادآور شد: در تحقیقات پلیس تاکنون چند نفر از افراد ثروتمند شامل رئیس بانک، هتلدار و تاجر که بیش از 200 میلیون تومان از آنها اخاذی شده، شناسایی شده‌اند.تحقیق از متهمان دستگیر شده برای شناسایی دیگر قربانیان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها