رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد

اسکان اضطراری 12 هزار مسافر

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران پراکنده در شمال کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۵۸۹
تداوم بارش‌ها در شمال کشور

احد وظیفه در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی امشب در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب کشور ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق جنوب شرق با وزش باد همراه است.این سامانه تا اواخر امشب از مرزهای شرقی کشور خارج خواهد شد.

به گفته وی، فردا با عبور موجی از نوار شمالی کشور، در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی و بارش باران، گاهی با وزش باد و در مناطق مرتفع بارش برف و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در این روز دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

وظیفه تصریح کرد: این موج روز پنجشنبه در برخی مناطق نوار شرقی سبب ابرناکی و بارش و در برخی مناطق جنوب شرق و شرق کشور وزش باد نسبتا شدید خواهد شد و روز جمعه در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: از روز پنج شنبه دمای هوا افزایش می‌یابد که این افزایش دما در سواحل دریای خزر محسوس بوده و در برخی مناطق با وزش باد گرم همراه خواهد بود و در دو روز آینده خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد در ارتفاعات بارش پراکنده در اواخر وقت کاهش ابر خواهد بود. بیشینه و کمینه دما با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب برابر 3 و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها