درپی اعلام دولت مبنی بر «عیدی» 503 هزار تومانی برای همه کارکنانش،‌ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز از پرداخت عیدی مستمری‌بگیران این سازمان به میزان عیدی اعلام شده توسط دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۰۱۱
عیدی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی 503 هزار تومان

سید تقی نوربخش در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه به محض تعیین میزان عیدی توسط دولت، بلافاصله پرداخت آن را آغاز خواهیم کرد، افزود: عیدی مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی توسط این سازمان و به همان میزانی که دولت اعلام کرده، پرداخت می‌شود.

وی درخصوص "زمان" پرداخت عیدی تاکید کرد: در مورد زمان پرداخت عیدی هم پس از دستورالعمل و بخشنامه‌های ابلاغی توسط دولت، اقدام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، در جلسه روز یکشنبه دولت به پیشنهاد سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و سرمایه انسانی و نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری و تصویب هیات وزیران، میزان عیدی پایان سال همه کارکنان دولت اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی، موقت، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی که به طور تمام وقت اشتغال دارند،‌ مبلغ ثابت پنج میلیون و 30 هزار ریال تعیین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
صفر علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۳
۰
۰
ممنون از دولت تدبیر امید انشا الله كه هر چه زودتر پرداخت بشه تا قیمتها سیر صعودیشون و شروع نكردند خرید عید رو انجام بدیم.
فاطمه كریمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
۰
۰
زمان پرداخت آن راهرچه زودتراعلام نمایند
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
۰
۰
عیدی مستمری بگیران باید همانند كارگران شاغل بشود ازدولت تدبیروامید خواهشمندیم به این موضوع رسیدگی فرمایند

نیازمندی ها