ویژه برنامه تحویل سال 93 شبکه تهران امسال به تهیه کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی رامبد جوان تهیه و تولید می‏شود.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۶
جزییات ویژه برنامه تحویل سال «رامبد جوان»

عبدالرضا عالی‏ زاده مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران در تشریح روند تولید ویژه برنامه تحویل سال نوروز 93 گفت: این برنامه از نظر ساختار به سه بخش نمایشی، پلاتو‏های نمایشی با اجرای رامبد جوان و گزارش‏ها و تبریک‏های نوروزی تقسیم و طراحی شده است که اکنون تیم تولید بخش نمایشی این ویژه برنامه تکمیل شده است.
عالی‏زاده اضافه کرد: تیم نویسندگان این ویژه برنامه به سرپرستی سجاد افشاریان و سایر نویسندگان با تجربه کشور به نگارش درآمده و اکنون چند قسمت آن در حال نهایی‏سازی است. مخاطبان برنامه در این بخش شاهد حضور چهره ‏های جذاب هنری هستند که به نوعی برای آنها غیر منتظره است.

مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران با اشاره به جزییات بخش نمایشی تصریح کرد: این بخش شامل 14 قسمت حدود 15 دقیقه‏ای نمایشی است و روایت یک خانواده جذاب، بانمک و پر جمعیت تهرانی است که می‏ خواهند عید خوبی داشته باشند، یکی از پسرهای خانواده برای سال تحویل از خارج از کشوربه ایران می‏آید و فضایی از کشور و تهران می‏بیند که از نگاه او برای هر تهرانی جذاب و دیدنی است.

عالی‏زاده با اشاره به دومین آیتم این برنامه که اختصاص به پلاتوهای نمایشی با بازیگری و کارگردانی رامبد جوان دارد، اضافه کرد: این بخش در 15 قسمت 10 دقیقه‏ای طراحی شده است و رامبد جوان در نقاط مختلف استان تهران دیده می‏شود، ضمن اینکه یک فضای جذاب و فانتزی را برای مخاطبان به تصویر می‏کشد.
مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران با بیان بخش سوم این ویژه برنامه که در 300 دقیقه طراحی شده است، گفت: این بخش به پخش گفت وگوها و تبریکات نوروزی از سوی شهروندان اختصاص دارد، مخاطبان برنامه در این آیتم شاهد چهره ‏های خاص هستند که بزودی اسامی آن را اعلام می‏کنیم، چهره ‏هایی که بینندگان دوست دارند، احساس آنها را در روزهای پایانی تحویل سال ببینند و بشنوند.

عالی‏زاده با اینکه ویژه برنامه تحویل سال شبکه تهران از ساعات اولیه روز 29 اسفند تا ساعت 24 ادامه دارد، اضافه کرد: در لابه لای این ویژه برنامه نیز انشاء‏ا... دیگر برنامه‏ های شبکه مانند باکس تماشاخانه ویژه کودکان و نوجوانان، شهر ورزشی ویژه عید، فیلم‏های سینمایی شاد و... در جدول پخش قرار می‏ گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها