«جام‌جم» از آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب و جنوب شرق کشور گزارش می‌دهد

نمره قبولی مدیریت بحران سیل

تداوم بارش برف در برخی نقاط پایتخت

احتمال بروز سیلاب در 9 استان کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از احتمال بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در 9 استان کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۴۲۵۱۸
احتمال بروز سیلاب در 9 استان کشور

احمد وظیفه در گفتگو با مهر، با بیان این مطلب افزود: سامانه بارشی که از جنوب غرب وارد کشور شده است سبب بارش برف و باران در حداقل 12 استان کشور از بعدازظهر دوشنبه می‌شود.

به گفته وی، بر این اساس در روز دوشنبه بارش برف و اختلال در تردد در استان​های لرستان، نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و شمال کرمان و بارش باران در استانهای بوشهر، جنوب فارس و جنوب کرمان پیش‌بینی می‌شود که می‌تواند سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و آب گرفتگی معابر را در پی داشته باشد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: فردا نیز بارش باران در استانهای هرمزگان، جنوب کرمان و بارش برف و باران در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان سبب اختلال در تردد و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها خواهد شد.

وظیفه اظهار داشت: این سامانه در روز چهارشنبه نیز سبب بارش باران و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان، همچنین بارش برف و اختلال در تردد در استان​های چهار محال و بختیاری،‌ کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، لرستان، غرب اصفهان، مرکزی و همدان می‌شود.

وی یادآور شد: فردا آسمان پایتخت نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش برف است. کمینه و بیشینه دما در این روز همانند امروز معادل 7 و 2 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها