کد خبر: ۶۳۲۲۸۷
بازتاب حضور فرریکس در ایران در رسانه های بین المللی

 کاله مازندران برای نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال ایران با پاسور تیم ملی هلند نیکو فرریکس به توافق رسید و قرارداد این بازیکن با این باشگاه دو روز پیش به امضا رسید.

حضور این بازیکن مطرح هلندی در سایت ها و رسانه های جهان بازتاب قابل توجه ای داشته است ، در زیر نگاهی کوتاه به بازتاب این انتقال خواهیم داشت:

سایت جهانی اومروپ برابانت (omroepbrabant) نوشت: نیکو  فرریکس در لیگ ایران. فرریکس پنجشنبه با کاله قراردادی به مدت نیم فصل امضا کرد. فرریکس با سابقه بین المللی، تا پایان این فصل بازیکن این باشگاه باقی می ماند، اما او می تواند یک گزینه قابل توجه برای فصل بعد این باشگاه باشد.

سایت بین المللی جهان والیبال (worldofvolley) نوشت: قبل ار قرارداد او نوشته بود، نیکو در حال حرکت دوباره. پاسور هلندی در آزمایش های باشگاه کاله ایران، به نظر می رسد او با تیم پنجم حال حاظر ایران و قهرمان سال 2013 باشگاه های قاره آسیا قرارداد امضا کند.

سایت ریندونک (reindonk) نوشت: نیکو در ایران. نیکو فرریکس والیبال حرفه ای خود را در ایران ادامه می دهد. او یکشنبه بعدی اولین بازی خود را برای کاله انجام می دهد. او پنجشنبه با قهرمان دوره قبل ایران قرار داد بست.

سایت هورست ان دماس نیوز (Horst aan de Maas - Nieuws) نوشت: نیکو در روز پنج شنبه برای امضا قرارداد با قهرمان سابق در ایران حضور یافت.

تاپ اسپورت لیمبورگ (topsportlimburg) نوشت: نیکو فرریکس پس از کونئو ایتالیا و بووه فرانسه به باشگاه کاله که قهرمان لیگ ایران است رفت. او قراردادش را در روز پنج شنبه امضاء کرده است. او در مورد علاقه ایران به والیبال شنیده بود. او پس از مشورت نکرد و به ایران رفت. به نظر می رسد یک چالشی بسیار جالب برای او در یک کشور خارجی که در آن بازیکنان به سختی در والیبال فعال می باشند در راه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها