گزارش تصویری

10 ساحل رویایی جهان

برخی از افراد فصل سرما و زمستان را چندان دوست ندارند. در کره زمین مناطقی وجود دارند که برای این افراد سرمازده مناسب هستند.
کد خبر: ۶۳۰۹۷۹
تعطیلات تابستانی در قلب زمستان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مگزین وویاژ، این افراد برای فرار از سرما، برف ، پوشیدن پالتوهای سنگین ، انداختن شال های پشمی و روزهای کوتاه این فصل می توانند تعطیلاتی تابستانی را در قلب زمستان تجربه کنند. 10 عکس از مناطق خوش آب و هوای جهان را در فصل زمستان برای این گزارش انتخاب کرده ایم.تعطیلات تابستانی در قلب زمستان.


           
جنوب کالیفرنیا و شهرهایی مانند سن دیه گو و سانتا باربارا در فصل زمستان آب و هوایی مطبوع و دلپذیر دارد. دراین تصویر ساحل سانتا مونیکا در لس آنجلس مشاهده می شود و مسافران زمستانی به این محل می توانند تعطیلات راحت و بی دغدغه ای را سپری کنند.


            
جزیره زنگبار در نزدیکی سواحل تانزانیا در شرق آفریقا واقع شده است. آب های ساحلی زنگبار در فصل زمستان گرم و مطبوع هستند. با اینکه زنگبار از ساختارهای زیربنایی توریستی چندان برخوردار نیست اما محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات در زمستان محسوب می شود.


            
تصویر موزه ملی پنوم پن ، پایتخت کامبوج با معماری سنتی خمر. در فصل زمستان دمای متوسط شهر پنوم پن 30 درجه سانتیگراد است. اکنون زمان مناسبی برای سفر به این کشور آسیای جنوب شرقی است.


            
برای گذراندن تعطیلاتی فراموش نشدنی در فصل زمستان به مالزی ترجیحا به سواحل غربی این کشور سفر کنید و بهترین زمان برای انجام این سفر ابتدای ماه دسامبر است که دوره وزش باد نسبتا شدید «ضربه سوماترا» خاتمه یافته است.


            
مجمع الجزایر وانوآتو در فاصله 100 کیلومتری کالدونیای جدید در قلب اقیانوس آرام قرار دارد. مساحت کلی این مجمع الجزایر 900 کیلومترمربع است و می تواند مکانی در آن سوی جهان برای گذراندن تعطیلات آفتابی در فصل زمستان باشد.


            
کشور کوچک دماغه سبز در غرب آفریقا اندک اندک درهایش را به روی توریست ها می گشاید. از تعطیلات زمستانی می توان برای کشف جزایر سرسبز و بکر این کشور استفاده کرد. در این تصویر شهر بندری میندلو دیده می شود.


            
تصویر ساحلی زیبا در نزدیکی ناحیه پونتا کانا در جمهوری دومینیکن. کشور جزیره ای دومینیکن در دریای کارائیب مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلاتی خوش و در عین حال ارزان قیمت در فصل سرما است.


            
از نیمه ماه نوامبر فصل توریستی تایلند آغاز می شود. این بهترین زمان برای آشنایی با این کشور و نیز زیبایی های دریای آندامان محسوب می شود. با اینکه این روزها اوضاع سیاسی در این کشور مغشوش است اما این مساله داخلی برای توریست ها مشکلی ایجاد نمی کند.


            
تصویر ساحل بسیار زیبای مورن در جزیره موریس واقع در جنوب اقیانوس هند. جزیره موریس به دلیل زیبایی های سواحلش یکی از اماکنی است که نرفتن به آنجا در تعطیلات زمستانی فرصتی از دست رفته است.


            
منظره زیبا از ساحل کانی در جزیره ماله . به دلیل آب و هوای استوایی مجمع الجزایر مالدیو، در سراسر سال هوای آن آفتابی و گرم است و می توان به انواع ورزش های آبی پرداخت. گزارش: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها