حجت الاسلام ناطق نوری:

بی ترمز ها به کشور ضربه می زنند

علی‌اکبر ناطق‌نوری در کتاب خاطرات خود در مورد انتخاب محل سکونت رهبر معظم انقلاب در زمان انتخاب ایشان به این مسئولیت می‌نویسد: «یکی از مباحثی که در آغاز مسئولیت جدید ایشان(رهبری) قابل توجه بود، بحث مکان استقرار بود.
کد خبر: ۶۲۹۰۷۸
ماجرای انتخاب محل سکونت رهبر انقلاب

 پیشنهاد بعضی‌ها این بود که آقا به‌ جماران تشریف ببرند و از همان تشکیلات و امکاناتی که حضرت امام(ره) داشتند، استفاده کنند.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه این مطلب با بیان این‌ که من خودم به‌ چند دلیل معتقد بودم که ایشان به‌ جماران یا منظریه تشریف ببرند، آورده است: البته آقا به‌ جهت عاطفی و احترام نسبت به‌ امام(ره) و احمد‌آقا، جماران را نپذیرفتند.

همچنین اردوگاه شهید باهنر در منظریه تهران را قبول نکردند و فرمودند اولا این قدر بالا و دور از مردم نمی‌خواهم بروم.

ثانیا دل آموزش‌ و‌ پرورش و فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌ همین اردوگاه خوش است. من راضی نیستم که این را بگیرم.»

 اقوام و اقلیت‌ها در مدیریت‌های کلان ملی

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام، مذاهب و اقلیت‌های دینی از واگذاری پست‌های کلیدی و ارشد مدیریتی کشور به اقلیت‌های قومی و مذهبی در آینده بسیار نزدیک خبر داد.

علی یونسی که به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بود، در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این امر با توجه به انتظار و درخواست بزرگان و معتمدان بلوچ و اهل سنت سیستان و بلوچستان از دولت صورت می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در این راستا بزودی بخشی از مدیریت‌های ملی به اقلیت‌های قومی و مذهبی کشور و مشخصا «بلوچ‌ها» واگذار می‌شود.

مسعود کشمیری در آلمان

یک مقام آگاه گفت: مسعود کشمیری عامل انفجار نخست‌وزیری و محمدرضا کلاهی‌صمدی عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی در آلمان رویت شده‌اند.

وی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نامبردگان که از اعضا و هواداران فعال گروهک تروریستی منافقین و خط نفوذ فرقه رجوی در نهادهای حیاتی، حساس و مهم جمهوری اسلامی بودند، هنگام خوردن غذا در رستورانی در شهر کلن و هنگام رانندگی در شهر هامبورگ آلمان مشاهده شده‌اند.

بدهی نفتی بابک زنجانی وصول شد

در حالی که چندی قبل اعلام شده بود بابک زنجانی، میلیاردر تهرانی، بدهی دو میلیارد و 60 میلیون یورویی خود به وزارت نفت را پرداخت کرده است، مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس از تائید این موضوع از سوی مسئولان بانک مرکزی خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها