گزارش روزنامه رومانیایی از 8 تیم ملی:

علی کریمی "مارادونای آسیا" است، بقیه را فراموش کنید!

چرا هواداران به دیدن بازیهای استقلال نمی روند ؟

حیدری : نبودن فرهاد مجیدی + خوب بازی نکردن

اکنون چند مدتی است که بازیهای استقلال در ورزشگاه آزادی در فضایی سوت و کور برگزار می شود و دیگر از آن حرارت تشویق های کر کننده خبری نیست .
کد خبر: ۶۲۶۹۴۶
حیدری : نبودن فرهاد مجیدی + خوب بازی نکردن

جام جم ورزشی / موضوعی که حتی باعث شده تعدادی از بازکنان استقلال به کنایه بگویند ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به جای کسر امتیاز ، بهتر است  در احکام احتمالی آینده، استقلال را به بازی در ورزشگاههای خالی محکوم کند .

اما براستی دلیل این قهر بزرگ تماشاگران آبی چیست که در این شرایط حساس ، تیم شان را در عرصه لیگ تنها گذاشته اند . آیا سرمای هوا باعت این جدایی موقت شده ، ایا استقلال زیبا بازی نمی کند و یا اینکه این مساله دلیل دیگری دارد ؟!

خسرو حیدری بازیکن محبوب استقلالی ها که با بازگشت دوباره خود به میدان رقابت های ، جناح راست استقلال را حسابی راه انداخته است تا موج حملات آبی ها ، از این جناح تیغ دار از همیشه باشد ، در این زمینه می گوید : خیلی بد است که وقتی وارد ورزشگاه آزادی می شویم ، می بینیم کمتر از 1000 نفر بر روی سکوها حاضرند و دیگر از آن تشویق های همیشگی خبری نیست . البته ما چه زمانی که صدرنشین باشیم و چه در زمانی که در رده پنجم باشیم ، شرایط همین طور است و هوداران استقبال نمی کنند !

دلیل این کم مهری هواداران چیست ؟ خسرو حیدی در پاسخ می گوید : یکی از دلایل مهم این موضوع خداحافظی فرهاد مجیدی است و خیلی ها به خاطر او به استادیم می آمدند . یکی دیگر از دلایل این مساله سرمای هوا است و البته دلیل مهم دیگرش این است که خوب بازی نمی کنیم . البته من معتقدم کل فوتبال ایران ایراد دارد و این موضوع تنها به استقلال مربوط نمی شود . زمان بازیها هم مناسب نیست ، هر چند که برنامه ریزی برای سازمان لیگ هم سختی های خاص خودش را دارد . با این حال بهتر است بازیهای استقلال و پرسپولیس در آخر های هفته برگزار شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها