روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با نخست وزیر عراق:

باید به صورت متحد با تروریسم مبارزه کنیم

رییس جمهوری اسلامی ایران ضمن گفت وگو با نخست وزیر عراق برای تامین امنیت ایرانیان مقیم و مشغول به کار در عراق، به بنیاد شهید و دستگاه های ذیربط کشور دستور داد اقدمات لازم را در خصوص شهدا و درمان حادثه دیدگان حادثه تروریستی اخیر در عراق انجام دهند.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۴
اقدامات ویژه رییس‌جمهور در خصوص حادثه تروریستی عراق

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در گفت و گویی تلفنی با نوری المالکی نخست وزیر عراق بر لزوم تامین امنیت و حفاظت ویژه از ایرانیان مقیم و مشغول به کار در شهرهای عراق و زائران عتبات عالیات تاکید کرد.

روحانی از المالکی خواست نسبت به تعقیب، دستگیری و مجازات عاملین حمله تروریستی به تکنسین ها و کارگران ایرانی احداث خط لوله گازی در استان دیاله اقدامات لازم را انجام دهد.

وی همچنین با ابراز تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه و آرزوی سلامتی برای مجروحان آن، با صدور دستوری از بنیاد شهید خواست نسبت به خانواده شهدای این حمله تروریستی اقدامات ویژه و رسیدگی های لازم صورت گیرد.

روحانی همچنین به دستگاه های مسوول و ذیربط دستور داد نسبت به تسریع در درمان مجروحان این حادثه اقدامات لازم را انجام دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها