مه گرفتگی شدید و ناتوانی رانندهای وسایل نقلیه در دید کافی به جلو منجر به وقوع 60 تصادف در محور اهواز به سربندر از توابع استان خورزستان شد.
کد خبر: ۶۲۱۵۹۱
مه گرفتگی، عامل تصادف 60 خودرو شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، روز گذشته به دلیل مه گرفتگی شدیدی که سراسر خوزستان خصوصا حوزه کلانشهر اهواز و حومه را در برگرفته بود، باعث شد تا 60 دستگاه انواع خودرو در در محدوده ای به طول تقریبی یک کیلومتر، از پلیس راه اهواز سربندر تا حوالی پل «برومی» با هم برخورد کرده و دچار خسارت شدید گردند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه خوشبختانه به جز دو مورد مصدومیت مابقی تصادفات خسارتی گزارش شده، گفت: تک بانده بودن محور، نداشتن دید کافی، عدم استفاده از چراغ های مه شکن و رعایت نکردن فاصله طولی با خودروهای جلویی از سوی برخی راننده ها منجر به بروز این حوادث شد که به دلیل عرض کم جاده یاد شده تا چندین ساعت باعث ترافیک شدید و انسداد محور مربوطه شد.

وی افزود: ماموران پلیس از زمان وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر و با انسداد موقت محورهای مواصلاتی به جاده یاد شده، با همکاری اداره راهداری ضمن خارج کردن خودروهای خسارتی از جاده، مجددا ترافیک سیال و روانی را در طول مسیر ایجاد کردند.

سرهنگ قاسم قدرتی در پایان به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد: از رانندگی های تهاجمی خودداری کرده و در شرایط نامساعد جوی نظیر بارندگی، مه گرفتگی و... با خودروی ایمن و سالم، رانندگی مطمئن، رعایت فاصله طولی مناسب و استفاده از تجهیزات مربوطه نظیر چراغ های مه شکن و... موجبات آسایش خاطر خود و دیگران را فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها