رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

توقیف تریلی هوو به رانندگی پسر 9 ساله

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از تصادف مرگبار یک دستگاه تریلر هوو با اتوبوس و سه خودروی سواری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۵۹۴۴
نقص فنی «هوو» 8 قربانی گرفت

 به گزارش ایسنا، حسین درخشان در این باره گفت: ساعت 17 و 48 دقیقه روز جمعه وقوع یک فقره تصادف در محدوده درگز در محور قوچان از سوی اورژانس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای این منطقه اعلام شد. با توجه به نوع گزارش دریافتی مبنی بر برخورد چند دستگاه وسیله‌نقلیه، چهار تیم امدادی شامل 12 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور امدادگران در صحنه حادثه مشخص شد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه سواری پراید برخورد کرده که امدادگران عملیات رهاسازی محبوس‌شدگان را آغاز کرده و 15 نفر را از مرگ حتمی نجات دادند.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، در این حادثه 25 نفر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

همچنین بنابر اعلام پلیس‌راه استان خراسان‌رضوی در این حادثه  هشت نفر نیز جان خود را از دست دادند که کارشناسان پلیس‌راه، علت این تصادف را بروز نقص فنی در سیستم ترمز تریلر هوو اعلام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
راننده تریلی
Netherlands
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
۰
۰
این تریلی ها را برای حمل زباله تا ظرفیت ٤٠ تن وارد كردند اما در ایران برای حمل و نقل تجاری استفاده می شود و بالای ظرفیت ٤٠ تن بار حمل میكنند , برای همین سیستم ترمز توانایی وزن خودرو بیش از ٤٠ تن را ندارد اگر خودرویی كه بالای ٤٠ كیلومتر حركت كند . اما كو گوش شنوا دلیل این اتفاقات هم ایران خودرو دیزل است كه این خودروها را با تبلیغات پوچ تولید و عرضه بازار میكند .

نیازمندی ها