در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گرفت؛

تاکید معاون اول رییس جمهور بر الکترونیکی شدن امور و فرایندها

با حضور وزاری اطلاعات، دادگستری و اقتصاد برگزار می‌شود

جلسه ستاد مبارزه با مفاسد بانکی

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از تشکیل جلسه روز دوشنبه این ستاد برای ادامه بررسی موضوع معوقات بانکی با حضور وزرای اطلاعات، اقتصاد و دادگستری خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۶۹۳
جلسه ستاد مبارزه با مفاسد بانکی

عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی  اعلام کرد جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عصر روز دوشنبه این هفته 13 آبان‌ماه به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود.

وی ادامه بررسی موضوع معوقات بانکی و پرونده‌های مطروحه در این زمینه را دستور کار این جلسه عنوان کرد و افزود: در این جلسه، علاوه بر بنده و آقای جهانگیری، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس، حجت‌الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضاییه و ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل‌کشور حضور خواهند داشت.

این عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی همچنین گفت: در این جلسه، علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری و محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، نیز با دارا بودن حق رأی، حضور خواهند داشت.

یوسفیان‌ملا در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که تصمیمات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیازمند تصویب باشند، نشست این ستاد با حضور سران سه قوه برگزار می‌شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها