ویترینی از سوابق مجرمانه

پیر تبهکاران دستگیر شد

پیرمردی که ویترینی از اعمال مجرمانه در پرونده خود داشت این بار به جرم حمل سلاح سرد و جعل دهها عدد کارت پایان خدمت و شناسامه دستگیر شد.
کد خبر: ۶۱۱۰۸۳
پیر تبهکاران دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ماموران کلانتری 112 ابوسعید تهران بزرگ حین گشت زنی در محدوده استحفاظی به یک موتور سوار با پلاک مخدوش شده مشکوک که بلافاصله وی را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

پس از چند دقیقه تعقیب و مراقب، برای ماموران مسجل شد که این مرد از خلافکاران حرفه‌ای شهر است لذا جهت دستگیری وی وارد عمل شده ولی متهم با رویت ماموران و با استفاده از شلوغی شهر اقدام به فرار کرد که نهایتاً ماموران، موفق به دستگیری متهم شدند.

متهم که خود را در یک قدمی چوبه دار می دید با پیشنهاد رشوه مبلغی کلان، سعی در تطمیع مامور وظیفه شناس داشته که مامور با ایمان و خداشناس بلافاصله رشوه مذکور را رد کرده و متهم را به کلانتری انتقال دادند.

سرگرد کیومرث حسنوند رییس کلانتری 112 ابوسعید با اعلام این خبر، افزود: در بازرسی از وسایل متهم که «غلام» نام داشت،  45 گرم شیشه بسته بندی شده و آماده توزیع، یک عدد ترازوی توزین موادمخدر، بیش از پانزده عدد شناسنامه اسم دار و چندین و چند شناسنامه خام بدون اسم، انواع و اقسام مدارک شناسایی از جمله گواهینامه، کارت ملی، کارت معافیت و پایان خدمت سربازی با نام و بدون نام همگی جعلی، چندین گوشی تلفن همراه و چندین و چند سیم کارت، یک عدد لپ تاپ و یک عدد قمه که به صورت ماهرانه ای جاسازی کرده بود، کشف شد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی، پس از استعلام و بررسی توسط شعبه مواد مخدر کلانتری، ویترینی از سوابق متهم از جمله قاچاق مواد مخدر، شرارت، جعل و غیره بدست آمد و پس از تشکیل پرونده متهم به همراه اموال و مواد مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عباس
Netherlands
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
۰
۰
فردا و پس فردا دوباره میاد بیرون از نوع شروع میكند , فایده ندارد قوه قضائیه باید محكم و سخت بگیرد

نیازمندی ها