جانشین رئیس پلیس کشور خبر داد:

دستگیری 2 نفر از عوامل انتشار پیامک مرگبار

رئیس پلیس فتا استان لرستان از دستگیری عامل اصلی انتشار پیامک تقلبی بودن قرص استامینوفن که باعث تشویش اذهان عمومی در جامعه شده بود خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۲۲۳
عامل اصلی انتشار پیامک تقلبی دستگیر شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن بهشتی رئیس پلیس فتا استان لرستان گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر تشویش اذهان عمومی با انتشار پیامکی در خصوص تقلبی بودن قرص استامینوفن برای عموم مردم ارسال گردیده بلافاصله موضوع در دستور ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس فتا با انجام تحقیقات گسترده ای موفق شدند خانمی را به هویت معلوم شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا لرستان اظهار کرد: در بازجویی های بعمل آمده متهمه بزه انتسابی خود را پذیرفته و اذعان داشته که اولین فرستنده پیامک بوده است.

سرهنگ بهشتی خاطرنشان کرد : متهمه پس از تشکیل پرونده بهمراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
۰
۰
سلام
كاملا نادرست.من این خانوم رو میشناسم.از بازجویی این خانوم هم خبر دارم و می دونم كه اصلا همچین اتهامی رو قبول نكرده و به هیچ وجه اذعان نكرده كه اولین فرستنده بوده.و این تهمت بزرگیه كه به یك دختر جوون زده شده. چطور میشه كه 9 و 10 مهر ماه اعلام می كنند كه عامل اصلی در یكی از شهرهای جنوب شرق كشور دستگیر شد و بعد از یكی دو هفته دوباره اعلام می كنند كه عامل اصلی رو در لرستان دستگیر كردیم؟ اون هم یك دختر كه نه شركت داروسازی داره كه بخواد با استامینوفن رقابت كنه و نه هیچ وابستگی ای به جریانی.
كسانی كه این پیام رو قبل از ایشون فرستادن تا به ایشون برسه تا نفر 4 از اقوام این خانوم هستند و خودشون هم این رو انكار نمی كنند.این رو هم بگم كه ایشون پس از دریافت پیامك، آخرش(لطفا اطلاع رسانی شود) رو برای كوتاه شدن به یك پیام پاك میكنه و یكی از ادعاهای پلیس فتا اینه كه چون شما پیام رو عوض كردی پس اولین فرستنده ای!!! این رو هم بگم كه وقتی ایشون رو پیش قاضی میفرستند، قاضی پس از دیدن عنوانی كه به ایشون داده بودن(تروریست سایبری) ناراحت میشه و ایشون رو تبرعه می كنه.حالا این خبر با چه حكمی و دلیلی در هزاران سایت پخش شده خدا می دونه؟!

نیازمندی ها