19 تندیس و 650 میلیون ریال جایزه نقدی

جوایز بخش ملی جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد

اسامی21 فیلم های تجربی راه یافته به بخش بین الملل جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۹۵۹۹
21 فیلم در بخش تجربی مسابقه بین الملل جشنواره فیلم کوتاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، 12 فیلم از 10 کشور جهان به بخش مسابقه بین الملل  سی امین جشنواره بین الملل فیلم کوتاه تهران در بخش تجربی راه یافت.

در حالی که 2492 فیلم از 109 کشور برای شرکت در جشنواره ثبت نام شده اند هیات انتخاب متشکل از دکتر مهناز مظاهری، دکتر علی اصغر فهیمی فر و سیاوش سرمدی، 12 اثر را برای شرکت در بخش تجربی انتخاب و معرفی کرده اند.

اسامی فیلم های راه یافته به بخش تجربی بین الملل جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در این بخش به شرح زیر است:

«انفجار» ساخته کریستوفر فری از استرالیا، «پیشروی» ساخته الکسیس درافلیس از فرانسه، «تصویر من» ساخته سیلوستر کولباس از کرواسی، «دشت کارونچوس» ساخته پترو سلیم از بولیوی، «روح خیابان» ساخته بایلی تام بایلی از انگلستان، «رویای استاکر» ساخته دیوید تروخیو از فرانسه، «کریسمس مرده است» ساخته آلیسا ویمر از آلمان، «گام هایی برای کندن قبر» ساخته میستر تسفای از سوئد، «مرد نورانی» ساخته خوآن پابلو از آرژانتین، «مرز نظم و بی نظمی» ساخته ماساهیرو سوتانی از ژاپن، «ناهمگون» ساخته سباستین شیمیت از شیلی، «وپ» ساخته «دیرک د بروین» از استرالیا.

شایان ذکر است از ایران نیز 9 فیلم به بخش مسابقه بین الملل جشنواره راه یافته که اسامی آنها به شرح زیر است:

«2020» ساخته مهدی باقری آزاد از تهران، «IMPRESSION XPS 160» ساخته  تی یام یابنده از بوشهر، «اتاق تنهایی» ساخته علی همراز از تهران، «بیداری» ساخته حامد بستاکی از کرج، «پاندورا» ساخته سعید نجاتی از قم، «روایت معلق» ساخته فرشاد ارشادی از تهران، «سایه ها هرجا» بخواهند می روند ساخته سجاد ستوده و میلاد ستوده از تهران، «مواجهه» ساخته مقداد جعفرزاده از تهران، «می فلای» (یک روزه) ساخته حسین شایقی از تبریز.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از 22 تا 28 مهر ماه در تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها