مرد میانسال وقتی متوجه شد پسرش به دلیل اختلاف مالی با مردی در منطقه مارلیک دعوا کرده و از وی کتک خورده است، به قصد تنبیه کردن آن مرد او را در خیابان کشت و فرار کرد که از سوی پلیس دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۹۳۳۷

به گزارش جام‌جم، سرهنگ منصور خدادادی، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران در این باره گفت: روز هفدهم شهریور امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان دو مرد در منطقه مارلیک خبر داد.

وی افزود: ماموران با اطلاع از این موضوع، به محل حادثه اعزام و متوجه شدند یک مرد جوان با ضربه چاقو بشدت زخمی و از سوی همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده و به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرده است.

عامل جنایت یک آشنا بود

با تشکیل پرونده‌ای، در تحقیق از شاهدان حادثه معلوم شد مرد جوان در آن حوالی زندگی می‌کند و عامل جنایت نیز پدر یکی از دوستان مقتول بوده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران یادآور شد: با مشخص شدن هویت مقتول و احضار خانواده‌اش به پلیس آگاهی، معلوم شد فرزندشان با پسر قاتل فراری دوست بوده و از مدتی پیش با هم اختلاف مالی داشته‌اند و ساعاتی پیش از حادثه با هم دوباره بر سر همین موضوع دعوایشان شده و خانه را ترک کرده‌اند و دیگر از آن دو اطلاعی نداشته‌اند تا این که از طریق پلیس از مرگ پسر خود مطلع شده‌اند.

خدادادی خاطرنشان کرد: با شناسایی هویت ضارب، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی ملارد به خانه متهم اعزام و در بازرسی از محل متوجه شدند او خانه را ترک کرده و خانواده‌اش از وی خبری ندارند.

جستجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه یافت تا این که دو روز پیش ماموران اطلاع یافتند، عامل جنایت به خانه‌ای در منطقه مارلیک آمده و پنهان شده است.

اعتراف عامل جنایت

وی افزود: کارآگاهان جنایی با هماهنگی قضایی محل فوق را محاصره و متهم را پیش از فرار، دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف و عنوان کرد: مقتول و پسرم با هم اختلاف مالی داشتند و هر روز اختلافشان بیشتر می‌شد. روز حادثه با اطلاع از این که آنها بر سر همین موضوع دوباره با هم دعوا کرده‌اند و مرد جوان، مقابل دیگران پسرم را بشدت کتک زده است، ناراحت شدم و تصمیم به تنبیه کردن او گرفتم. به همین منظور به سراغ مرد جوان رفتم و به دلیل رفتار بدی که با پسرم داشت، با او دعوا کردم و با شدت گرفتن درگیری‌مان، با چاقویی که همراه داشتم، ضربه‌ای به او زده و متواری شدم.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها