احتمال تغییر در ترکیب وزرای پیشنهادی

3 وزیر پیشنهادی فردا به مجلس معرفی می شوند

صالحی امیری قطعا به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش به مجلس معرفی می شود

لابی های گسترده برای معاونت پارلمانی وزارت ورزش!

یکی از نمایندگان سابق مجلس که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه بزرگ تهرانی را نیز در کارنامه خود داشته از سرپرست وزارت ورزش و جوانان خواسته او را به عنوان معاون پارلمانی اش انتخاب کند تا مشکلی در روز رای گیری نداشته باشد!
کد خبر: ۵۹۹۱۴۹
لابی های گسترده برای معاونت پارلمانی وزارت ورزش!

به گزارش جام جم ورزشی، انتخاب صالحی امیری برای وزارت ورزش و جوانان قطعی شده و نام وی به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی ارایه می شود. انتخاب صالحی امیری در شرایطی است که وی نزدیک به دو ماه درجایگاه سرپرست به فعالیت در وزارت ورزش و جوانان پرداخته است.
اما زمان معرفی صالحی امیری به مجلس بسته به نظر رئیس جمهور دارد؛ اگر حجت الاسلام حسن روحانی تصمیم بگیرد پیش از سفر به مقر سازمان ملل در نیویورک سه وزیر باقی مانده خود را به مجلس معرفی کند؛ نامه معرفی وزیران امروز یا نهایتا فردا به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد. ولی اگر قرار بر معرفی وزیران پس از بازگشت رئیس جمهور از آمریکا باشد، نام صالحی امیری به همراه وزاری پیشنهادی علوم و آموزش پرورش هفته آینده به مجلس ارسال می شود.
با قطعی شدن حضور صالحی امیری در وزارت ورزش و جوانان فعالیت تعدادی از افراد برای نزدیک شدن به شخص وزیر ورزش آغاز شده است. در آخرین نمونه آن یکی از نمایندگان سابق مجلس که سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه بزرگ تهرانی را نیز در کارنامه خود داشته، تلاش هایش را برای برقراری ارتباط با شخص وزیر آغاز و پیشنهاد کرده او را برای معاونت پارلمانی خود انتخاب کند تا مشکلی در روز رای گیری نداشته باشد. با این حال صالحی امیری به پیشنهاد وی پاسخی نداده است.
نکته مهم این ماجرا آنجاست که این شخص در زمان انتخابات ریاست جمهوری کمترین گرایشی به حجت الاسلام حسن روحانی نداشت، اما  حالا تلاش می کند به هرنحو ممکن به عنوان معاون وزیر دردولت وی مشغول به کار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها