دو مرد جنایتکار که در جریان سرقت از خانه ای پسر 12 ساله صاحبخانه را به طرز هولناکی به قتل رسانده بودند در عملیات ضربتی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۵۴۴۰
قتل هولناک پسر 12 ساله هنگام سرقت از خانه

سرهنگ محسن عطار رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان گفت: 13 شهریور امسال مردی در تماس با پلیس از قتل پسر بچه اش در سرقت از خانه خود در زاهدان خبر داد.

در ادامه، تیمی از کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی در محل جنایت حاضر شده و با صحنه ای دلخراش روبرو شدند.

وی افزود: در بررسی ها مشخص شد در زمان حادثه پسر بچه 12 ساله صاحبخانه در خانه تنها بوده است. سارق یا سارقان پس از ورود به خانه در اقدامی هولناک سر پسر 12 ساله را بریده و پس از سرقت لوازم باارزش، از محل فرار کرده بودند.

سرهنگ عطار اظهار کرد: با توجه به ایجاد رعب و وحشت در منطقه، تحقیقات گسترده ای برای افشای راز این جنایت آغاز شد و کارآگاهان در نخستین گام با تهیه لیستی از مشخصات اموال سرقت شده به جستجو در مغازه های سمساری و فروش لوازم دسته دوم پرداختند.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سرانجام تحقیقات پلیسی در این شاخه جواب داد و بخشی از اموال سرقت شده در یک مغازه سمساری مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: صاحب مغازه به اداره آگاهی منتقل شد که در بازجویی ها مدعی شد اموال را از یک تبعه افغانی به نام «مهرالله» خریده است. با کشف این سرنخ، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارآگاهان با تلاش شبانه روزی مخفیگاه «مهرالله» را شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

متهم به قتل پس از انتقال به اداره آگاهی منکر قتل شد و در اعترافاتش سعی کرد با طرح ادعاهای واهی مسیر تحقیقات را تغییر دهد.

سرهنگ عطار افزود: قاتل 22 ساله سرانجام لب به اعتراف گشود و در بازجویی ها گفت: روز حادثه به تصور اینکه کسی در خانه نیست همراه همدستم وارد خانه شدیم اما ناگهان با پسر 12 ساله صاحبخانه روبرو شده و برای اینکه هویتمان فاش نشود تصمیم به قتل گرفتیم. ابتدا قصد داشتیم با چاقوی میوه خوری گلوی پسربچه را ببریم که چاقو شکست و از آشپزخانه کاردی برداشتیم و با آن سر پسر 12 ساله را بریدیم و پس از قتل با سرقت اموال باارزش خانه از آنجا فرار کردیم.

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان که خود عملیات دستگیری دو مرد جنایتکار را برعهده داشت، اظهار کرد: با این اعترافات، همدست مرد جنایتکار نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ عطار افزود: متهمان پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شدند.(مهر) 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
یك مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
۰
۰
بریزید بیرون این افغانیها رو.
نام بازهم مادر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
۰
۰
آدم سر مرغ رو هم اینطور نمیبره كه اینها با این قصاوت قلب این بچه رو زجر كش كردن .فكر میكنید اعدام برای اینها كافیه؟؟؟؟؟خد به دل اون پدرو مادری نظر كنه كه بچشونو در اون حال دیدن.فكرش هم مو به تن آدم ......
مهدی
Switzerland
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
۰
۰
چرا افغانیها رو از ایران اخراج نمی كنند
مادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
۰
۰
پسر بیچاره چقدروحشت كر ده . قاتلان هم باید سرشان بریده شود
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
۰
۰
باید دولت نسبت به افغانیها سخت گیری كند و كسانی كه بدون مجوز وارد خاك ایران می شوند مجازات سختی كند
مادری كه این مادرودرك میكنه
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۳
۰
۰
این جانیها را بریزیدبیرون
نادر افشار
-
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۰
۰
این خبر رو لطفا برای یادآوری دوباره بگذارید جام جم ، و لطفا گزارشی تهیه كنید كه عاقبت این جانیان چه شد ، قابل توجه هموطنانی كه برای ستایش قریشی سینه چاك میدادن و جنایات پر شنارو وقیحانه افاغنه درایران رو فراموش كرده بودن !!!
ممنون میشم اگرگزارشی تهیه كنید در مورد عاقبت این جانیان ، معتقدم حق این كودك و خانواده مظلوم ایرانی باید به هر قیمت گرفته بشه

نیازمندی ها