سه مرد جوان که تحت‌پوشش خودروی آژانس، مسافران زن را در شهر گرگان می‌ربودند و با سرقت پول و طلایشان، آنها را در بیابان رها می‌کردند، از سوی پلیس آگاهی استان گلستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۹۴۵۸۳

به گزارش جام‌جم، چندی پیش زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی استان گستان از سه مرد به اتهام آدم‌ربایی و سرقت پول و طلاهایش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز حادثه در خیابان هر چه منتظر تاکسی شدم، خبری نشد و بناچار سوار یک خودروی پژو شدم که نشان آژانس داشت و دو نفر نیز مسافرش بودند.

وی اضافه کرد: در میانه راه راننده تغییر مسیر داد و وقتی به وی اعتراض کردم، مردی که در صندلی عقب کنارم نشسته بود، با تهدید چاقو از من خواست آرام شوم.

شاکی یادآور شد: راننده با انتقال من به بیابان، همراه همدستانش در حالی که چاقو به دست داشتند، پول و طلا‌هایم را دزدیدند و پس از آن که کتکم زدند، فرار کردند. به کمک یک راننده عبوری خودم را به مرکز پلیس رساندم.

با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که روز دهم شهریور زنی با حضور در پلیس آگاهی از سه مرد که تحت‌پوشش یک خودروی آژانس درصدد ربودن وی و فرزندش بودند، شکایت کرد.

در تحقیق از این شاکی معلوم شد او روز حادثه همراه فرزندش سوار یک خودروی پژو ـ که نشان آژانس داشته و دو مرد نیز مسافرش بودند ـ می‌شوند. در میانه راه که راننده مسیرش را تغییر می‌دهد و سرنشینان خودرو با چاقو، او و فرزندش را تهدید و قصد جانشان را می‌کنند که در پی جدال این مادر و فرزند با متهمان، چند رهگذر و راننده عبوری با دیدن صحنه درگیری، به خودروی آژانس ظنین شده و آنها را تعقیب می‌کنند.

در ادامه مشخص شد، متهمان با دیدن افرادی که در تعقیبشان هستند، از ربودن و سرقت اموال این زن خودداری و او را همراه فرزندش از خودروی در حال حرکت به بیرون پرت می‌کنند و متواری می‌شوند.با اطلاعات به دست آمده از شاکی جدید معلوم شد، تصاویر رایانه‌ای آدم‌رباهای سارق با همان سه متهمی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد. بنابراین جستجوی پلیس وارد مرحله جدیدی شد تا سرانجام روز‌های پایانی هفته گذشته، ماموران خودروی متهمان فراری را شناسایی، توقیف و راننده آن را همراه متهمان دیگر دستگیر کردند.سرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در این باره گفت: با دستگیری متهمان، آنها اعتراف کردند با تهیه یک خودروی پژو و نصب نشان قلابی آژانس، اعتماد بانوان را جلب و آنها را به عنوان مسافر سوار می‌کردند و با ربودن آنها، پول و طلاهایشان را می‌دزدیدند و با رها کردن مالباخته‌ها در بیابان، متواری می‌شدند.وی افزود: برای متهمان قرار قانونی صادر شده است. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها