عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای:

محسن هاشمی رد صلاحیت است

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر نهایی بیشتر اعضای مجمع نمایندگان تهران، شهرداری قالیباف است زیرا بر اساس معیارهای نمایندگان تجربه، توانمندی و مدیریت و کارایی لازم را دارد.
کد خبر: ۵۹۴۴۲۲
محسن هاشمی رد صلاحیت است

فاطمه آلیا در گفتگو با مهر در مورد انتخاب احمد مسجد جامعی به عنوان رئیس چهارمین شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعا نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان تهران با اکثریت آرای و نظر اعضای شورای در انتخاب ها موافق بوده و احترام می گذارند.

وی افزود: البته پیش از این هم برخی رسانه ها از محافل خصوصی و برخی جلسات گمانه زنی هایی را مطرح کرده بودند که مثلا شورای شهر از طیف اصلاح طلب و شهردار از طیف اصولگرا انتخاب شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تا ماههای قبل گزینه های متعددی برای شهرداری تهران مطرح بود ولی در نهایت به دو نفر منتهی شد و امروز نام محسن هاشمی و محمد باقر قالیباف مطرح است.

قطعا وقتی محسن هاشمی در موضوع کاندیداتوری اش برای شورای شهر با رد صلاحیت مجلس روبرو شد دیگر مجمع نمایندگان نظر موافقی برای انتصاب وی در شهرداری تهران ندارند و مجموع نمایندگان تهران حتی در جلسه ای که با اعضای شورای شهر داشتند هم طرح شد که نظر مجمع نمایندگان هم آقای قالیباف است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها