وزیر راه و شهرسازی:

برای مستاجران برنامه داریم

وزیر راه و شهرسازی با بیان این ‌که متقاضیان مسکن مهر از بابت تکمیل و واگذاری مسکن‌های باقیمانده نگران نباشند، گفت: هیچ توجیهی از پیمانکاران مسکن مهر برای بالا رفتن قیمت مسکن مهر پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۵۹۲۷۶۲

عباس آخوندی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که مردم نگران این هستند که مبادا دولت اقدامی جدی برای تکمیل واحدهای مسکن مهر نکند، افزود: دولت به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده است، پایپند است و هر طرحی که شروع شده است حتی اگر درصد پیشرفت آن نیز ناچیز باشد، دولت تا آخر با همان سبک و سیاق گذشته عمل خواهد کرد و کوچک‌ترین تغییری در آن نخواهد داد.

وی ادامه داد: مفهوم آن این است ، فردی که برای مسکن مهر ثبت‌نام کرده و در هر مرحله‌ای از کار که هست، مسکن مهر خود را تحویل خواهد گرفت.آخوندی خاطرنشان کرد: البته باید اذعان شود که ثبت‌نام در مسکن مهر به تنهایی ملاک این نیست که افراد صاحب مسکن می‌شوند، بلکه این موضوع شامل افرادی است که دعوت شده و آورده خود را واریز کرده‌اند پس این افراد بدانند که مسکن موردنظر آنها تحویل داده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: باید این موضوع را متذکر شوم که برخی گمان می‌کنند که ثبت‌نام و پرکردن فرم به منزله این است که متقاضی مسکن مهر هستند، اما این‌طور نیست.وی گفت: مردم و متقاضیان مسکن مهر نگران تحویل و تکمیل بقیه واحدهای مسکونی نباشند و بدانند که واحدهای آن تحویل داده خواهد شد.وی خاطرنشان کرد: ما به تمام تعهدات و قراردادهایی که بسته شده است چه مربوط به افراد به عنوان خریدار و چه مربوط به پیمانکاران پایبند هستیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر پیمانکار مسکن مهر امروز بخواهد منصرف شود و بدقولی کند، پذیرفته نیست؛ اگر هم بگویند چون وزیر راه و شهرسازی تغییر کرده است می‌خواهم اعداد و ارقام را بالا ببرم، آن هم پذیرفتنی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها