قدرت نمایی شاگردان ولاسکو

روسیه باز هم مغلوب ایران شد

تیم والیبال جوانان کشورمان با کسب چهارمین پیروزی پیاپی در رقابت‌های جهانی، مقتدرانه جواز حضور در مرحله دوم این پیکارها را کسب کرد.
کد خبر: ۵۹۲۱۹۵
جوانان والیبال امروز به مصاف مصر می روند

شاگردان فرهاد نفرزاده پس از آن‌که در سه دیدار ابتدایی خود مقتدرانه بر استونی، آرژانتین و ژاپن غلبه کردند، در چهارمین و آخرین بازی دور مقدماتی نیز 3 بر صفر مکزیک را از پیش‌رو برداشتند تا با کسب 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه دوم گام به مرحله دوم این رقابت‌ها بگذارند.در این دیدار تیم ایران با ترکیب اولیه حمید حمودی (پاسور)، جواد حسین‌آبادی، میلاد عبادی‌پور، جواد معنوی‌نژاد، امیرعلی فتحعلی، سهند اله‌وردی و ابوالفضل قلی‌پور به میدان رفت و در سه ست پیاپی و با نتایج 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 17 پیروز شد.

پیروزی ارزشمندی که فرهاد نفرزاده، سرمربی تیم درباره آن گفت: خیلی خوشحالم که از این بازی هم سربلند بیرون آمدیم. در چهار بازی که در مرحله مقدماتی انجام دادیم، نکات فنی بسیار خوبی یاد گرفتیم و تجارب خوبی را کسب کردیم که برای من و شاگردانم از اهمیت بسزایی برخوردار بود. این مساله می‌تواند در بازی‌های مرحله دوم این رقابت‌ها، کمک بزرگی به ما کند.

نفرزاده درخصوص بهره‌گیری از نفرات ذخیره در این دیدار گفت: چون این دیدار، آخرین بازی مرحله مقدماتی بود و شاید دیگر فرصت میدان دادن به آنها نباشد، سعی کردم امروز از این بازیکنان در ترکیب استفاده کنم و به بازیکنانی که در دیدارهای گذشته زحمات زیادی برای برد کشیده بودند، استراحت بدهم.

من تا اینجای رقابت‌ها از عملکرد تمامی شاگردانم راضی هستم و آنها با تمام توان برای رسیدن به برد تلاش کردند.

اما در پایان دور مقدماتی این رقابت‌ها، در حالی اسامی برترین‌های این مرحله اعلام شد که در بخش بهترین سرویس‌زنان جواد حسین آبادی بعد از ویکتور پولیتیف از صربستان در رده دوم قرار گرفت.به این ترتیب تیم ایران در مرحله دوم این پیکارها، ظهر امروز به مصاف مصر می‌رود؛ حریفی که در دور مقدماتی در گروه اول تنها 3 امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم چهارم گروه به این مرحله راه یافته است.

انصراف حریف شاگردان ولاسکو

در شرایطی که در ادامه رقابت‌های جام ریاست جمهوری قزاقستان تیم زیر 23 سال ایران 3 بر صفر قطر را شکست داد، از فدراسیون والیبال خبر رسید پاکستان یکی از حریفان ایران در گروه دوم انتخابی جهانی از حضور در این رقابت‌ها منصرف شد.

با این حال مسابقه‌ها براساس برنامه قبلی در تهران برگزار خواهد شد و طی آن روز بیستم شهریورماه، تیم‌های بحرین و اندونزی با هم بازی می‌کنند و تیم ملی والیبال ایران نیز روزهای بیست و یکم و بیست و دوم شهریورماه به ترتیب به مصاف اندونزی و بحرین خواهد رفت. رقابت‌های انتخابی جهان در قاره آسیا در چهار گروه برگزار می‌شود و تیم‌های نخست هر‌گروه مجوز حضور در مسابقه‌های جام جهانی سال 2014 را که به میزبانی لهستان برگزار می‌شود، به دست می‌آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها