رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا خبرهای تازه‌ای از دانشگاه ایرانیان دارید، گفت: هفته دیگر خبرش را می‌دهم.
کد خبر: ۵۹۱۳۹۵
هفته دیگر خبرهای دانشگاه ایرانیان را خواهم گفت

به گزارش فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان که برای عرض تسلیت درگذشت پدر صادق محصولی در مراسم ختم حضور یافته بود در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا در جلسه مجمع حضور پیدا نکردید، گفت: شما خبرنگاران اینجا چه کار می‌کنید؟

احمدی نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل سفر شما در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نکردید،تصریح کرد: انشاالله همه شما سالم و موفق باشید و چشمتان روشن و ایمانتان کامل باشد.

رئیس جمهور سابق کشورمان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه خبر تازه‌ای از دانشگاه ایرانیان دارید، گفت: شما سیاسی حرف می‌زنید اینجا مجلس ختم است هفته دیگر خبرش را می‌دهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ایرانی
Netherlands
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
معلوم نیست این ها كه خودشون می گویند 250 هزار صندلی خالی در دانشگاه های موجود كشور داریم چرا باز می خواهند یك به اصطلاح دانشگاه جدید راه بیندازند. ایا اون صندلی های خالی پر شده اند كه این ها هوس دانشگاه جدید كرده اند؟
رضا
Kazakhstan
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
خوشم میاد شیوه جواب دادنش تغییر نكرده
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
۰
۰
اقای احمدی نژاد درطول 8 سال جزء ایجاد تورم- بیكاری - فقر- انزوای كشور چه كردید كه حالا دانشگاه تاسیس می كنید! مگه 4سال دیگه می خواهید كاندیدای ریاست جمهوری شوید؟

نیازمندی ها