دومین دوره بازی های آسیایی نوجوانان-نانجینگ

نیک اقبال، اولین مدال آور کاروان ایران

جودوکار منهای 81 کیلوگرم ایران اولین مدال کاروان ایران را در بازی های آسیایی نوجوانان نانجینگ کسب کرد.
کد خبر: ۵۸۹۶۶۸
نیک اقبال، اولین مدال آور کاروان ایران


به گزارش  محمد رضا پور ، خبرنگار اعزامی جام جم ورزشی به نانجینگ چین، در مسابقه رده بندی وزن منهای 81 کیلوگرم جودو در بازی های آسیایی نوجوانان، ایمان نیک اقبال به مصاف حریف میانماری خود رفت و با پیروزی ضربه فنی بر حریف ، صاحب مدال برنز شد .
در فینال این وزن حریف کره ای با شکست نماینده ازبکستان مدال طلا گرفت و نماینده تاجیکستان هم  به مدال برنز مشترک رسید.
رهام پیروانی فینالیست شد
رهام پیروانی شناگر نوجوان ایران در مرحله نیمه نهایی بازی های آسیای نانجینگ برای دومین بار در ماده 100متر کرال پشت رکورد خود را شکست و فینالیست شد.
پیروانی با ثبت رکورد 59 ثانیه و 79 صدم ثانیه، مرحله  نیمه نهایی را به پایان رساند و به فینال راه یافت. وی در نخستین روز این رقابت ها و در ماده  100متر کرال پشت دو بار رکورد ایران را در رده سنی 15 تا 17 سال شکست و در مجموع رکورد ایران را 83صدم ثانیه کاهش داد.وی امروز در مرحله فینال مسابقه خواهد داد.
محسن مهمان نواز دیگر شناگر ایران نیز در این ماده رکورد یک دقیقه و یک ثانیه و 42صدم ثانیه را ثبت کرد اما از راهیابی به فینال بازماند.

پیروزی  بسکتال بر ماکائو
                
 همچنین در ادامه رقابتهای نوجوانان تیم ملی بسکتبال کشورمان موفق شد با نتیجه 12 بر 11 بر تیم ماکائو غلبه کند.تیم ملی بسکتبال کشورمان فردا به مصاف فیلیپین خواهد رفت .
به این ترتیب تیم بسکتبال 3 نفره ایران با 3 پیروزی مقابل تیم های (عراق، بنگلادش و ماکائو) و یک شکست مقابل کره جنوبی، به عنوان تیم دوم به مرحله ی یک چهارم صعود کرد.

دیدار افشارزاده با فوتبالیست ها                
بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان پیش از دیدار تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با ویتنام با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کرد.
سرپرست کاروان اعزامی کشورمان در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه تا این مرحله قدرتمند و با انگیزه پیش آمدید و با نتایج ارزشمندی از سد حریفان گذشتید. امیدوارم دیدار سرنوشت ساز با ویتنام را نیز با همان جنگندگی و غیرت مثال زدنی که مختص ایرانیان است پشت سر بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها