تائید حکم اعدام اعضای باند وحشت

آزار و اذیت دختران با خودروهای سرقتی

اعدام 6 متجاوز در زندان اهواز

آزار و اذیت زنان در مقابل چشم همسران

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان از اعدام شش متجاوز در زندان کارون اهواز خبر داد که 10 زن را در برابر همسرانشان مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.
کد خبر: ۵۸۸۱۰۹
آزار و اذیت زنان در مقابل چشم همسران

قاضی علی افتخاری گفت:  28 دی ماه سال 90 گزارشی به ماموران پلیس آگاهی شوشتر رسید که آثاری از خون در یک منطقه گردشگری در این شهرستان دیده شده است. در ادامه تیمی از ماموران برای بررسی موضوع راهی محل مورد نظر شده و علاوه بر آثار خون با رد چرخ یک خودرو روبرو شدند. با ردیابی رد چرخ ماموران به محلی خلوت رسیدند که در آنجا یک چادر مشکی،کفش و لباس زنانه، آثار شکستگی شیشه خودرو و رد خون مشاهده می شد.  این در حالی بود که در آن منطقه با چند مورد شکایت مشابه در خصوص تجاوز به عنف روبرو بودیم.

وی افزود: در ادامه با گزارش موضوع به دادستان شهرستان، با دستور وی یک اکیپ از ماموران با خودروی پراید شیشه دودی راهی محل مورد نظر شده و به گشتزنی در این منطقه پرداختند. اعضای این باند متجاوز که تصور می کردند در داخل خودروی پراید طعمه های جدید آنها هستند با چاقو و قمه وارد خودرو شده اما با مشاهده ماموران موتورسیکلت های خود را در آن منطقه رها کرده و متواری شدند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: ماموران با ردیابی موتورسیکلت ها و انجام تحقیقات گسترده موفق شدند شش نفر از اعضای این باند را دستگیر کنند که  متهمان در جریان بازجویی ها اعترافات تکان دهنده ای را بیان کردند.  

یکی از اعضای این باند درباره جزئیات جنایت خود گفت:  40 روز قبل از دستگیری ساعت 12 ظهر با یک خودروی پژوی مشکی در منطقه روبرو شدیم که دختر و پسر جوانی سوار آن بودند سه نفری به این خودرو حمله کرده و با تهدید چوب و ضرب و شتم راننده را به داخل دره ای در آن منطقه برده و بعد به همسرش تجاوز کردیم.زن جوان با التماس از ما می خواست که طلاهایش را بگیریم اما با او کاری نداشته باشیم اما ما بدون توجه به التماس های زن جوان او را مورد آزار و اذیت قرار داده و بعد طلاهایش را سرقت کردیم.

10 روز بعد دختر و پسر دیگری را دیدیم که چهار نفری به خودروی آنها حمله کرده و پس از شکستن شیشه خودرو راننده را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و در مقابل او نامزدش را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. پس از تجاوز طلاهای زن جوان را سرقت کردیم. در جریان سرقت گوشواره های زن جوان یکی از اعضای باند به نام «علی» چنان وحشیانه عمل کرد که گوش های او دچار جراحت شدید شد. در جریان آخرین تجاوز نیز قربانی خود را بر روی زمین کشیده که رد خون باقی مانده در محل مربوط به جراحت های بدن او می باشد.

این مقام قضابی افزود: اعضای این باند در بازجویی ها به 10 فقره تجاوز به عنف اعتراف کردند که در خصوص شگردشان مدعی شدند با موتورسیکلت در مناطق گردشگری اطراف شوشتر پرسه می زدیم و با کمین در میان تپه ها قربانیان خود را از میان زوج های جوان شناسایی و در فرصتی مناسب آنها را به محاصره خود در می آوردیم. برای این که آنها در برابر ما مقاومت نکنند فضای رعب و وحشت را در منطقه ایجاد می کردیم. از سوی دیگر بررسی سابقه مجرمان نشان داد، اعضای این باند از مجرمان سابقه دار و دارای اعتیاد هستند.

معاون قضایی دادگستری استان خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع بازپرس ویژه ای برای پرونده تعیین و  تحقیقات گسترده ای در این زمینه برای اثبات جرم انجام شد. متجاوزان  صحنه های وقوع جرم را به طور کامل بازسازی کرده و حتی در یکی از صحنه ها موی زنانه کشف شده با موی یکی از قربانیان تطابق داشت که این موضوع از سوی پزشکی قانونی نیز مورد تایید قرار گرفت. اعضای این باند وقتی با مقاومت این زن روبرو شده بودند او را از موی سر گرفته و بر روی زمین کشیده بودند که این اقدام آنها باعث شد آثار موی قربانی در محل حادثه باقی بماند.در ادامه بازپرس پرونده متهمان را با شاکیان روبرو کرده که تمام شاکیان پرونده آنها را مورد شناسایی قرار دادند. شدت اقدامات مجرمانه اعضای این باندن به گونه ای بود که یکی از شاکیان پس از روبرو شدن با مجرمان دچار شوک عصبی شد و گفت: یکی از اعضای این باند گلوی مرا محکم گرفته و وقتی  مقاومت کردم قصد داشت مرا خفه کنم.

قاضی افتخاری با اشاره به محاکمه مجرمان در دادگاه کیفری، افزود: پس از اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان خوزستان فرستاده شد که با ابلاغ رئیس کل دادگستری شعبه ویژه ای رسیدگی به این پرونده را آغاز کرد و شش عضو این باند به اعدام محکوم شدند. با تایید حکم اعدام در  دیوان عالی کشور و استیذان رئیس قوه قضائیه شش مرد متجاوز سحرگاه امروز در زندان کارون اهواز به دار مجازات آویخته شدند.

وی خاطرنشان کرد: روند رسیدگی به این پرونده یک سال و نیم به طول انجامید اما در این مدت تحقیقات گسترده ای بر روی پرونده انجام شد و پس از انجام مقدمات قانونی متجاوزین به سزای عمل خود رسیدند. آنها قبل از اجرای حکم از اقدامات مجرمانه خود اظهار پشیمانی کرده و می گفتند تصور نمی کردیم از سوی ماموران دستگیر و سرانجام اعدام شویم اما حالا از کارهای خود پشیمانیم و می دانیم دیر شده است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: متجاوزین و ناامن کنندگان امنیت جامعه از اقدامات خود دست برداشته و بدانند قوه قضائیه با آنها به صورت قاطع برخورد می کند و اجازه نمی دهد آنها با اقدامات خود امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند.به پرونده متجاوزین و نا امن کنندگان امنیت جامعه به صورت ویژه رسیدگی می شود و به سزای عمل خود می رسند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۴۶
م.استوان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۱
۰
با نگذاشتن نظر بنده مشكلی از مشكلات حل نخواهد شد.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۲
باید 10 مورد تجاوز صورت بگیره تا یه كاری انجام بشه!!!!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
پس قسمت نظرات را حذف كنید . خواننده نظر میده بعد شما به دلیل تعدد نظرات آن را نمایش نمی دهید؟ مسخره است
jalil
Canada
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
۰
۰
لعنت به روحشان...
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۲
از نیروی انتظامی و اعضای دادگستری متشكریم و به همه این زحمتكشان افتخار میكنیم. باید این سگ صفتها در ملا عام اعدام شوند تا درس عبرت برای افراد خدا نشناس بشود.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۳
لطفا در متن این گونه خبرها از جمله حیوان برای این افراد استفاده نمایید چون واقعا انسان اشرف مخلوقات خیلی فراترازاین رزالتهاست
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۲
چرا میگذارند كه افراد معتاد و شرور سابقه دار در جامعه حضور داشته باشند ؟ تا كی مردم باید تاوان این نوع برخوردهای احمقانه با اشرار را بدهند؟ بدبختی ما زمانی شروع شد كه با معتاد در جامعه بعنوان مریض برخورد شد نه بعنوان فردی قانون گریز و غیر قابل اعتماد !!!!!!
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
از قوه قضائیه بخاطر تلاشهایشان ممنونم امیدوارم با قاطعیت شما دیگر چنین شیطان صفتانی جرات چپ نگاه كردن به ناموس مردم را نكنند
شاهرخ
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
پس برای چی نظرخواهی میكنید؟؟؟؟؟؟؟؟
محسن اهواز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۲
اعدام برای اینچنین حیواناتی كم است باید حكمشان درآتش سوختن باشد چون حیواناتی مثل اینها نجس ولی خاك خدا برای انسانهای پاكست .

یكسال ونیم باتوجه به این همه شاكی آن هم از تجاوز به عنف چندان دراسرع وقت نبوده .
شاملو
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
نباید تا الان اعدام اینها طول میكشید باید درهمان سال 90اینها را اعدام میكردند در ضمن اعدام انها باید بازجر باشد نه تنها طناب
امین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
سلام این دوست بزرگوار درست می گویند.شما هیچ وقت نظری را كه مردم در آن حرف دلشان را می زنند منتشر نمی كنید.حتی اینجانب هم چندین بار پیام گذاشتم و منتشر نشد و بعد شما مانند این پیام می گویید نظرات زیاد است.بخدا ما در این آیتم نظری جز نظر این دوست گرامی نمی بینیم.
aria
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
اعدام كمه
سحر
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
از دستگاه قضا متشكریم. این افراد اگر دستگیر نمی شدند باز هم به جنایات خود ادامه می دادند. ندامت آنها هم به خاطر به دام افتادنشان است.
طاهر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۲
با سلام
این گزارش نشان می دهد كه متاسفانه نیروهای نظامی و امنیتی ما به یكی دو گزارش كاری ندارند. و اینقدر حوصله به خرج می دهند تا هم مجرم بیشتر احساس امنیت بكند و هم ترس و دلهره بیشتری بر مردم مستولی شود. و ما فقط در فیلمها می بینیم كه نیروی انتظامی با سرعت وارد عمل می شود.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۰
برای این حوادث باید كمی هم كار علمی- تحقیقاتی انجام داد و نخبگان علم جامعه شناسی و روانشناسی به واكاوی دقیق این موضوعات پرداخته و سعی نمایند كه به طور ریشه ای و با راهكار های علمی و جهانی با این پدیده ها مبارزه كنند، چون ظاهرا زندان و شلاق و اعدام چندان راهگشا نبوده است.
یه اشنا از قربانیان
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
یه كاری باید تو مملكت نیروی انتظامی بكنه كه دیگه این گونه حیوانات جرات نكنند اگر كسی با خونواده خودشان این كار رو می كرد خوب بود خداوكیلی اعدام حق اینها نبود باید بدن اینهارو تكه تكه می كردند خواهشا نظر منو نشان دهید ته دلم كمی اروم بگیره با تشكر
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۱
باسلام
بعنوان یك مسلمان نه بعنوان یك انسان عمیقا متاثرشدم من بعنوان یك مرد از كار این نامردان فاسق در پیشگاه خدا خجالت كشیدم اعدام كمترین مجازات برای اینهاست
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
احسنت بر قوه قضاییه و عزیزان تامین امنیت جان و ناموس مردم .در خوزستان زمانی مردانی روی زمینش گام برداشتند كه حتی ناموس كشور متجاوز عراق احساس امنیت میكردن و حالا اشخاص رذل و كثیفی میخواهند بر روی ان زمین به ناموس خودی هم بیرحمانه تجاوز كنند شرمشان ابدی باد.
ب-همتی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
علاجه واقعه قبل از وقوع باید كرد .راهكاری پیدا كنید كه این اتفاقات وصدمات روحی شدیدبه خانمها وخانواده آنها وارد نشود..........مقصر اصلی مسایل مختلفی از جمله ترویج بی بند باری از طریق شبكه های ماهواره ای ،بی احتیاطی،تحریك از طریق ظاهر زننده وبزك كرده ،عدم فرهنگ سازی مناسب مسولین ذیربط،فروپاشی تدریجی كانون مستحكم خانواده بازم از طریق شبكه های ماهواره ای وبیكاری واعتیاد ورعایت نكردن شئونات اسلامی در خانواده ومعتقد نبودن به اسلان ناب محمدی(ص) .
شهسواری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
به نظر من اعدام برای چنین حیوان هایی بسیار كم است. باید طوری اینها را زجر كش می كردند كه دیگه كسی جرات فكر كردن به این چنین كارهایی را به خودش ندهد
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۱
چرا نظرات را وارد نمیكنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا اگر نظرات را نمیگذارید پس نظر خواهی نكنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
آدم احساس میكنه روزنامه های قرن پانزدهم میلادی رو داره میخونه!!!!!!!!!!!!!!!
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
جای تاسف و نگرانی و ناامنی برای نیروهای امنیتی و انتظامی است كه مدت ها در یك مكان تفریحی و گردشی این چنین اعمالی صورت گرفته ولی هیچ كنترلی نشده تا هفت فقره جنایت انجام شده و تازه اگر خود خلافكاران اشتباه نمیكردند حالا حالاها ادامه داشت. بنده خودم در هفته گذشته در مجموعه فرح آباد ساری حضور داشتم ولی با وجود هزاران نفر جمعیت مسافر در آنجا و امكان درگیری و اذیت و آزار توسط یك عده افراد مست و لا ابالی و علیرغم تماس تلفنی اینجانب با شماره 110 هیچ گشت پلیسی آنجا نبود و حتی یك سرباز موتوری هم نفرستادند تا خیالمان راحت باشد اینجا بوی امنیت میدهد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
واقعا متاسفم ... اینارو باید بندازن تو چرخ گوشت فقط اعدام كمه ...
م.استوان-پاسخ
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۲
۰
با سلام واحترام، بنده فقط گفتم كه وقایع كارشناسی شود و صورت مسئله پاك نشود.عرض كردم از كارشناسان روان شناس، جامعه شناس، جرم شناس و... كمك گرفته شود.عرض شد مجرمین ازدواج كرده اند یاخیر؟ عرض شد میانگین سنی ایشان چقدر بوده؟ با اعدام مشكل اگر حل می شد شاهد تكرار جرایم جنسی نبودیم.عرض شد به امنیت و بهداشت روان توجه شود.خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر بفرماید ان شاء الله.
فرشته از شوشتر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
واقعا برای سایت جام جم متاسفم كه هر چی نظر مردم میدهند داخل جدول نظرات نشون نمیده مردم می خواهند نظرات خودشون رو اعلام كنند ولی شما بی توجه و بی مسئولیتی می كنید چرا واقعا نمی تونید كاری رو انجام دهید غلط می كنید مردمو سر كار می گذارید .
بیگی
Switzerland
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
اگر می خواستید نظر مردم را درج نكنید چرا قسمت نظرات را غیر فعال نكردید؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
لطفا این تایفه را به كل اعدام كنید
كاوه
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۰
كسانی كه نمره منفی دادند خودشان را جای آنها بگذارند . باز هم نمره منفی می دهند؟
همایون
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
نمره منفی به جرم نیست، جرم قبیح است مجازاتش هم معلوم.منظور ایشان احتمالاً عدم ارائه راه و درمان برای پیش گیری از وقوع جرم است. یك الی دو نفر كه نبوده اند. هنر ارائه راه پیشگیری و درمان است لیكن مجازات كه كاری ندارد چند متر طناب و ...
مانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
سلام، احسان جان پرواز رابه خاطر بسپار پرنده رفتنی است.
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۲
اعدام آسان ترین مجازات بود.نبود؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۱
به نظر من باید حكم مجازات این افراد قطع گردن بود
دالی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۱
این گونه مجرمان باید زودتر به سزای اعمالشان برسند نه بعد از یكسالونیم
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۰
با تشكر از اجرای قاطع قانون اما چه بهتر كه مدت زمان رسیدگی این مدت طول نكشد وحكم در ملا عام اجرا شود وبهتر كه برای افراد اوباش شناسنامه اوباشی صادر شود تا زمانی كه اصلاح نشوند نتوانند از حقوق اجتماعی یك فرد عادی برخوردار شوند
م اسد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۱
۱
من از مردم عزیز خواهش میكنم اولا مكانهای خلوت و كم تردد را برای تفریح انتخاب نكنند دوما اگر خدای نكرده اتفاق افتاد سریعا گزارش شود كه این اتفاق برای شخص دیگری اتفاق نیفتد سوما دستگاه قضایی و انتظامی ستاد ویژه‌ای تشكیل دهند تا گزارشات خاص را خیلی سریعتررسیدگی نمایند تا امار قربانیان به حداقل برسد با تشكر
جعفر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
۰
۰
افرین به قوه قضاییه
رستمی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
۱
۰
مقصر اصلی در این قبیل جرایم عبارت است از: بالا رفتن سن ازدواج، فراموشی راه حل بسیار موثر اسلام بنام ازدواج موقت، بی كاری، تورم و.... است
سمانه
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۱
۱
اعدام برای همچین افرادی كمه .كاش تو شهر اعدام می شدن
تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۰
۱
باید تمام این متجاوزین رو 1000 بار اعدام كنید
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۱
۰
متاسفانه قانون مااجازه برخوردرابامجرمین نمیدهداگركسی به مجرمی تعدی كنددادگاهی میشودوزندان میرود
ندا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
۲
۰
خود اون زوج های جوان بی احتیاط باید رعایت مسایل اخلاقی رو بكنند و زیاد اطرافیان رو تحریك نكنند زن ها باید فقط برا شوهرشون باشند نه مردم تا این سگ صفت ها سو استفاده نكنند.
آیدا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
۰
۱
یعنی آدم باشوهرشم باشه امنیت نداره!!!!!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
۰
۱
بایدچنین آدمهایی راآتش بزنند
تادرس بشودبرای بقیه
بی مسؤولیة
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
۲
۰
این اقای بنده خدا نمیدونه كه معتادا هم آدمن این شش نقر مریض روانی ان

نیازمندی ها