تیم داماش گیلان تیم خوبی است. این تیم از امتیاز میزبانی بهره‌مند است و انگیزه بالایی دارد، اما ما جز به شکست داماش و کسب سه امتیاز بازی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم
کد خبر: ۵۸۷۹۱۸
قاضی:‌ به شکست داماش فکر می کنیم


 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، محمد قاضی، مهاجم تیم فوتبال استقلال از آخرین شرایط خود و استقلال می‌گوید.
 قاضی بازی با داماش گیلان را حساس خواند و گفت: تیم داماش گیلان تیم خوبی است. این تیم از امتیاز میزبانی بهره‌مند است و انگیزه بالایی دارد، اما ما جز به شکست داماش و کسب سه امتیاز بازی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.
 امیدوارم با شکست داماش دست پر به تهران بازگشته و بعد برای برگزاری بازی با بوریرام تایلند آماده شویم.
 قاضی در ادامه در خصوص گلزنی‌‌اش در دیدار مقابل صبای قم گفت: تلاش همگی بچه‌ها بود که من توانستم گل پیروزی‌بخش تیم را به ثمر برسانم، خدا را شکر که تمرینات‌مان در مسابقه جواب  می‌دهد. من اینگونه ضربات را در تمرینات کار می‌کنم ان‌شاءا... بتوانم این روند را ادامه دهم.
مهاجم استقلال پیرامون این که قضاوت داور در دیدارهای اخیر استقلال هم با اشتباهاتی همراه بود، افزود: امیدوارم از این پس  شاهد قضاوت‌های بهتری از سوی داوران محترم باشیم، چرا که با این‌گونه قضاوت‌ها ممکن است تیم‌ها متضرر شوند و امتیازات زیادی را از دست بدهند.
 قاضی در پایان در خصوص حمایت هواداران گفت: از همه هواداران  و تماشاگران متشکرم واقعا با  حمایت‌های‌شان به من لطف دارند و من را شرمنده خود می‌کنند.  امیدوارم بتوانم مزد اعتماد ایشان را با بازی‌های خوبم بدهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها