نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چیچاریتو در اینتر ، دراکسلر در لیورپول

نقل و انتقالات فوتبال اروپا تا دیروز تحت تاثیر انتقال گرث بیل به رئال قرار داشت اما اکنون کریس رونالدو با انتقال احتمالی اش به منچستر خبر ساز شده است.
کد خبر: ۵۸۴۶۸۹
فوتبال ایتالیا و این بار رسوایی نژاد پرستی

به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ در حالی که آرسنال یکی از بازیکنان بی خانمان و سابق خود را تحت حمایت گرفته است و بارسلونا نیز اعلام کرده که قطعا سانچز را نمی فروشد مهم ترین اخبار همچنان مربوط به کریس رونالدو است. دیگر اخبار کوتاه فوتبال اروپا را در ادامه می خوانید:

مهاجم 21 میلیون پوندی در راه لیورپول
باشگاه لیورپول انگلستان  اعلام کرد برای جذب دیه گو کوستا مهاجم تیم آتلتیکو مادرید 21 میلیون پوند هزینه می کند.
این مهاجم برزیلی از مدت ها پیش مد نظر سران لیورپول قرار دارد و اکنون که لوییز سوارز مهاجم گلزن لیورپول در آستانه پیوستن به آرسنال قرار دارد سرمربی لیورپول یعنی براندان راجزر بیشتر از هر زمانی اصرار به جذب کوستا دارد. راجزر امیدوار است این انتقال 21 میلیون پوندی سریع تر تحقق یابد .
آتلتیکو مادرید مخالفتی با این انتقال ندارد اما توافق بر سر مسائل مالی هنوز حاصل نشده است.

مهاجم محبوب مویس به من یونایتد می آید
دیوید مویس همه تلاش خود را برای جذب فلاینی به کار می برد، مهاجمی که در اورتون بازیکن مورد علاقه سرمربی کنونی منچستریونایتد بود.
انتقال این مهاجم بلژیکی در صورتی به منچستریونایتد عملی می شود که منچستری ها نتوانند سسک فابرگاس را از بارسلونا به خدمت بگیرند.
مویس فلاینی را اولویت دوم خود بعد از فابرگاس قرار داده است. مویس اخیرا درباره فلاینی گفته که او یک برتری نسبت به فابرگاس دارد و آن هم این است که شم گلزنی بالاتری نسبت به مهاجم کنونی بارسلونا دارد.
انتقال سسک فابرگاس به منچستریونایتد هنوز قطعی نشده است. فابرگاس برای این انتقال اشتیاق دارد اما باشگاه بارسلونا هنوز مخالف است.

لمپارد مصدوم شد
فرانک لمپارد به دلیل مصدومیت آشیل پا فعلا همه بازی های دوستانه چلسی را از دست داده است اما شاید مصدومیت او جدی تر از این حرف ها باشد.
لمپارد 35 ساله که به همراه تیمش در تور آسیایی به سر می برد شاید زودتر از دیگر بازیکنان چلسی به لندن برگردد ، پاشنه آشیل پای او آسیب دیده و این مصدومیت باعث نگرانی مورینیو شده است.
مورینیو امیدوار است که لمپارد خیلی زودتر از حد تصور به تمرینات برگردد. او گفت:«نمی خواهم در مورد لمپارد ریسک کنم. تا زمانی که از سلامت کامل او مطمئن نشوم اجازه نمی دهم که به تمرینات برگردد. او برای ما مهم است ، هم ما و هم تیم ملی فوتبال انگلستان.»

حمله نژاد پرستانه به مدافع میلان
کوین کونستانت مدافع گینه ای تیم میلان در جریان دیدار دوستانه تیمش با دیگر تیم حاضر در سری آ یعنی ساسولو مورد حمله نژاد پرستی هواداران این تیم قرار گرفت.
کونستانت در جریان این دیدار بارها با تمسخر و هو کردن هواداران ساسولو روبرو شد تا پس از پایان بازی ناراحتی شدید خود را از این موضوع ابراز کند. پس از این اتفاق پلیس ایتالیا به سرعت به باشگاه ساسولو رفت و از مسئولان این تیم درخواست کرد برای شناسایی این نژاد پرستان به آنها  کمک کند. این باشگاه هم اکنون از سوی انجمن فوتبال ایتالیا با جریمه 30 هزار یورویی روبرو شده است.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها