190 نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه ای کشته شدن یک کشیش مسیحی در سوریه را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۸۲۳۷۲
مجلس قتل کشیش مسیحی را در سوریه محکوم کرد

190 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای کشته شدن یک کشیش مسیحی در سوریه توسط تروریست ها را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:سکوت علمای جهان اسلام و مسیحیت هر دو در این فاجعه غم انگیز باعث می شود موجب تاسف و تعجب است. علمای اسلام با دفاع از اهل کتاب خصوصا روحانیون آن ها به وظیفه شرعی خود عمل کنند و نشان دهند این آدم کشان کج اندیش ضابطه ای با اسلام و دین ندارند. این جنایت توسط تروریست های ضد بشر که متاسفانه مورد تایید کشورهای غربی هستند و با حمایت سیاسی، مالی و تسلیحاتی آن ها عمل می کنند و از طرفی دیگر چهره نفاق دولت های غربی را نشان می دهد.

مدعیان حقوق بشر شاخه نظامی حزب الله را که با یک ارتش متجاوز جوانمردانه می جنگد در لیست تروریست ها جای می دهند اما تروریست های جانی و وحشی را مورد حمایت قرار می دهند. به امید روزی که حجت خدا مهدی موعود به همراه مسیح آن پیامبر صلح و رحمت ظهور کند و به این جنایات ظالمانه پایان دهد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایات موحش تروریست ها در سوریه از دولت های غربی می خواهیم دست از حمایت جنایت کاران بردارند و از دولت سوریه هم می خواهیم موضوع را با قدرت تمام پیگیری و جنایت کاران را به سزای اعمالشان برسانند.

بعد از قرائت این بیانیه ابوترابی فرد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسانی که دیروز هیروشیما را با بمب هسته ای به یک جهنم سوزان مبدل کردند همان دست ها امروز ایادی امریکا دست به این جنایت ها می زنند و برای رسیدن به اهداف نا مشروعشان این جنایات غیرانسانی را خلق می کنند. دنیای اسلام جامعه اسلامی و روحانیت عالم، عالم اسلام و مسیحیت را در یک مصیبت بزرگ قرار می دهند. امیدواریم خداوند دست آمریکای جنایت کار و ایادی آن را به برکت این ایام قطع کند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها