آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرد

دولت فراجناحی نوید دهنده بهبود اوضاع کشور

آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در محل استقرار موقت رئیس جمهور منتخب با دکتر حسن روحانی دیدار و گفتگو کرد.این دومین دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس جمهور منتخب است.
کد خبر: ۵۷۴۴۸۷
آیت الله هاشمی به دیدار روحانی رفت

به گزارش جام جم آنلاین پیش از این حسن روحانی رئیس جمهور منتخب پس از انتخاب شدن به خانه آیت الله هاشمی رفسنجانی رفته و با او دیدار و گفت‌وگو کرده بود و این بار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دیدار وی رفت.

همچنین ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل استقرار موقت رئیس جمهور منتخب با دکتر حسن روحانی دیدار و گفتگو کرد.

سیدمحمد حسینی که معاونانش نیز وی را همراهی می کردند در به واحد مرکزی خبر گفت: در این دیدار درباره فعالیت های انجام شده و در دست اقدام حوزه فرهنگ و هنر ، زیر ساخت ها، برنامه ها و اولویت های این حوزه و نیز مشکلات موجود در حوزه کاغذ و مسائل صنفی هنرمندان به رئیس جمهور منتخب گزارش داده شد.

وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام ویژه در دولت یازدهم شاهد رشد و پیشرفت بیشتر حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

 وزیرآموزش و پرورش هم با حضور در محل استقرار موقت رئیس جمهور منتخب با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی دیدار و گفتگو کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی پس از پایان این دیدار گفت: در این دیدار انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب به وی تبریک گفته شد و به همراه معاونان و مسئولان آموزش و پرورش گزارشی را از وضع کنونی و روند تحولات در آموزش و پرورش خدمت رئیس جمهور منتخب ارائه کردیم.

وی گفت: دیدگاه های رئیس جمهور منتخب را شنیدیم تا با استفاده از این دیدگاه‌ها ،همکاری‌ها را در مدت باقیمانده به خوبی ادامه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها