احتمال بازگشت علی کریمی به تیم ملی؛

کروش، عقیلی و رحمتی را ناامید کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی و عقیلی امکان بازگشت به تیم ملی را خواهند داشت گفت: آنها از فرصتی که در اختیارشان قرارداده بودم استفاده نکردند.
کد خبر: ۵۷۲۸۸۱
کروش، عقیلی و رحمتی را ناامید کرد


کارلوس کروش در پاسخ به این پرسش که با توجه به اظهار پشیمانی رحمتی و عقیلی آیا امکان بازگشت این دو بازیکن به تیم ملی هست گفت: برای من از همه چیز مهمتر حفظ نظم و انضباط تیمی است. این احساسی است که الان دارم. چیزی که مهم است اینکه در فوتبال بین المللی هیچکس نمی تواند خودش را بالاتر از تیم بداند. این وظیفه من است که درون تیم مسئولیت هایی که به افراد مختلف داده شد بدانم که با تعهد کامل وظیفه شان را انجام می دهند. با تمام احترامی که برای این دو بازیکن دارم باید تمرکزم روی 25 نفری باشد که برای تیم تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد: من بازیکنان با شهامت می خواهم و بازیکنانی که به فکر خودشان نیستند. این یک مسئله شخصی نیست. یک مسئله حرفه ای است. ولی متاسفانه این دو بازیکن از فرصتی که ما به آنها دادیم استفاده نکردند و آن را از دست دادند. مهمتر اینکه نمونه‌ای باشد برای بازیکنان جوان که در آینده انتخاب شوند و باید بدانند وقتی انتخاب می‌شوند باید به فکر تیم ملی باشند نه به فکر خودشان. این یک افتخار است که در خدمت تیم ملی باشند. بنابراین مهمترین چیز ادامه کاری است که تعهد خودشان را نشان دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد احتمال بازگشت علی کریمی گفت: هر بازیکنی فصل آینده آمادگی لازم را داشته باشد وظیفه من است که آنها را به تیم ملی دعوت کنم. ولی چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که ما بازیکنان زیادی با تجربه بین المللی نداریم. باید تعادل را حفظ کنیم و یکسری بازیکن با تجربه بین المللی هم می خواهیم. چون همه می خواهند یک روزی پیراهن تیم ملی را بپوشند و من باید به آن احترام بگذارم. نگاه اول من به بازیکنانی است که در این راه ما را همراهی کردند و ما را به این موفقیت رساندند. این به این معنا نیست که تضمینی برای حضورشان در تیم ملی وجود دارد. در تمام بازیهای لیگ باید ثابت کنند که چرا در تیم ملی هستند و باید نشان بدهند که چرا بازیکن تیم ملی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
stefano
Switzerland
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
۰
۰
bravo , questo è un allenatore

نیازمندی ها