با «فرزین صابونی»، بازیگر سریال تعبیر وارونه یک رویا

حضور تئاتری‌ها در تلویزیون به نفع تئاتر است

سیامک صفری و فرزین صابونی دو میهمان این هفته مجله تئاتر خواهند بود.
کد خبر: ۵۷۲۵۲۱
مجله تئاتر میزبان دو بازیگر تئاتر

نیما دهقان تهیه کننده برنامه در گفت و گو با روابط عمومی شبکه چهار سیما گفت:«مجله تئاتر» که 29 خرداد وارد چهارمین سال فعالیت خود می شود،این هفته با حضور دو بازیگر تئاتر قصد دارد چالش های پیش روی بازیگران این هنر را مورد بررسی قرار دهد.در این برنامه سیامک صفری و فرزین صابونی از بازیگران با سابقه تئاتر در اینباره دیدگاه های خود را بیان خواهند کرد.

دهقان گفت: از هفته گذشته بحثی تحت عنوان مطالبات هنرمندان تئاتر از رئیس جمهوری را در برنامه مطرح کرده‌ایم که در یک آیتم تولیدی به سراغ دو هنرمند می رویم و مطالبات و توقعاتشان از رئیس جمهوری را جویا می شویم این هفته با احمد ساعتچیان بازیگر و امیر دژاکام کارگردان تئاتر در این باره گفتگو شده است.

دهقان درباره نقد نمایش هفته گفت: این هفته با حضور شیوا مسعودی کارگردان و ریما رامین‌فر بازیگر نمایش «اینجا کجاست»، این نمایش نقد و بررسی می شود.

مجله تئاتر در طول سه سال فعالیت تلویزیونی خود با دعوت از پیشکسوتان تئاتر و همچنین مسوولان دست‌ اندرکار تئاتر کشور در میان اهالی این هنر جایگاه خود را پیدا کرد و به برنامه‌ای تاثیرگذار در عرصه تئاتر کشور تبدیل شد.

همچنین استمرار در اختصاص هر برنامه به موضوعی خاص پیرامون مسائل تئاتر، رفته رفته این برنامه را در جایگاهی قرار خواهد داد که به‌عنوان مرجعی بی‌طرف به آسیب شناسی حوزه تئاتر بپردازد و حتی در تصمیم‌گیری‌های کلان با بحث و بررسی پیرامون دیدگا‌ه‌های مسوولان و هنرمندان به عنوان پلی ارتباطی هر دو گروه را در جریان دیدگاه‌های یکدیگر قرار دهد.

استفاده از افرادی که سال‌ها در این حوزه فعال بوده‌اند به عنوان دست‌اندرکاران مجله تئاتر ا از عواملی بوده که توانسته در ارتقای جایگاه آن در میان اهالی تئاتر موثر باشد؛ به‌طوی‌که اغلب آنها، این برنامه را از خودشان ‌می‌دانند و به آن اعتماد کرده‌اند.

«مجله تئاتر» کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما است و چهارشنبه ها ساعت 23:30 به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها