هجوم بسازبفروشها به بنگاه‌های املاک

سونامی کاهش قیمتها به مسکن رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح پنج هزار و 154 واحد مسکن مهر در استان تهران، گفت: تاکنون یک هزار و 888 میلیارد ریال تسهیلات دولتی کم بهره بانکی مسکن مهر در شرق استان تهران پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۷۱۵۱۳
افتتاح بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران

فریبرز واحدی با اشاره به افتتاح پنج هزار و 154 واحد مسکن مهر در استان تهران، گفت: صبح فردا با حضور مسئولین، تعدادی از واحدهای مسکن مهر در دماوند به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن مهر امام رضا در شهرستان دماوند از جمله پروژه های مهم استان تهران است، افزود: این پروژه در حال حاضر آماده بهره برداری است و تمامی تاسیاست زیربنایی شامل آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات در آن تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه هزار و 888 میلیارد ریال تسهیلات دولتی کم بهره بانکی مسکن مهر در شرق استان تهران پرداخت شده است، تصریح کرد: تمامی خدمات زیربنایی مسکن مهر دماوند و فضاهای فرهنگی و فضای سبز براساس استانداردهای اعلام شده پیش بینی شده است.

واحدی با اشاره به ساخت دو باب مسجد، در این سایت، اظهار داشت: سه باب مدرسه هم برای این سایت در نظرگرفته شده است که هم اکنون در حال اجرا و عملیاتی شدن است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها